Valerik написав:Взагалі то перевірку ділер повинен робити кожні 15000 і це перевряється компьютерною діагностикою.. Щодо прогару, є повідомлення в інтернеті про те, що горять клапана на Нісанах і не сказано яке ГБО, але двигун саме на Нісанах вважається проблемним для гаражних ГБОсервісів як і Сузукі. Тому тут і питання, що на Рено роблять.. Схоже криворукий сервіс є всюди.
Про обов'язкову перевірку зазорів клапанів кожних 15 тисяч не чув від менеджерів. Вони взагалі мало що кажуть чи знають. Наприклад, одні взагалі розказують, що стоять гідрокомпенсатори. Хай би вказали в калькуляторі ТО газ-бензин про перевірку та регулювання клапанів. Так ні, не хочуть. А щодо прогару клапанів на 1.6 з гбо мені розказували менеджери в Автоценрі Голосіївський та в Актів моторс (Київ). В обох випадках машинки виїхали з ГБО BRC з салону. Просто вони до прогару там більше не показувались.. Проїхали 40-50 тис. . А в ютубі, доречі, є відео про дастер 2018 рв (донецька обл чи запорізька), де чувак розказує про регулювання клапанів вже на ТО-2. і виклав калькуляцію від диллера, скільки штовхачів-стаканів поміняли і тп. Обійшлося йому це задоволення десь близько 5000 грн., Можливо сума трохи інша, не пам'ятаю точно.. А у нас на форумі є такі, що вже проїхали на таких моторах понад 40-50 тис. чи більше
? Цікаво як там клапани поживають?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-01-20 01:11:15[/merge_posts_bbcode]
SanychGT написав:Часті прогріви і старти, це не їзда по місту.
Їзда по Києву складається із суцільних пробок, принаймні у мене. При середній швидкості 27 км/ год. буде дастер жерти отих середніх 10.4 л. де він бідний діниться...
сіренький Logan ambiance 1.4, з кондгуром, ГБО, 2007 р.в. - був, сіренький Duster Ultramarine 1.6, 4x2, ГБО, 2020 р.в. - є.
0