Ще один плюс в наявності ГБО.
У мене останнім часом двигун почав троїти на певних обертах (2000).
Причин може бути багато: погана свічка, поганий зазор (немає потрібної компресії), забита форсунка, поганий свічний кабель, погана компресія через погані поршневі кільця ( не дай бог).
Поміняв свічки - та ж ситуація. Отже, свічки не винні. Заміряв компресію: в нормі, отже, і тут все в порядку.
Завдяки наявності ГБО, в русі на обертах 2000 кілька разів перемкнувся на газ - на бензин. Троїння не зникає. Значить, проблема з форсунками відпадає. Не може одночасно вийти з ладу і бензинова, і газова форсунка. (В цьому плюс наявності альтернативного палива).
Отже, залишаються кабелі. Купив комплект за 150 грн. Поміняв. Троїння майже зникло, але все-таки двигун працював не зовсім рівномірно.
Перевірив зазори клапанів. На третьому циліндрі, де свічка Бріск Сільвер трохи почорніла від нагару, виявилося, що випускний зазор десь 0,15. Відрегулював. Все стало в норму. Машина "пливе", двигун "співає".
Якби не було ГБО, довелося б для локалізації несправності чистити форсунки. Їх і так треба було б не раз чистити для мого пробігу: майже 260 тис. км. А так я жодного разу не чистив, оскільки більше 220 тис їжджу на пропані.
Завдяки наявності ГБО причина троїння була визначена однозначно. (В моєму випадку).
Думаю, що зазор на 3-му циліндрі "зійшов" через те, що почав трохи барахлити відповідний кабель. Іскра слабша, згоряння неповне, догоряло при відкритому випускному клапані, сідло "підплескалося", от і зменшився зазор.
При движении по встречке желательно соблюдать хотя бы рядность. (пункт Правил дорожного движения - проект)
0