Re: Самостоятельная настройка ГБО
muravyovmmc, Я сюда заливаю а затем сгенерированный линк вставляю в ответ через меню картинки
http://radikal.ru/
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Самостоятельная настройка ГБО
Сторінки Назад 1 … 6 7 8 9 10 … 19 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
muravyovmmc, Я сюда заливаю а затем сгенерированный линк вставляю в ответ через меню картинки
http://radikal.ru/
радикал это аццкое вирусное зло.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2015-04-07 15:15:10[/merge_posts_bbcode]
все сидим на телефонах с андроидом и лениво вставить ссылку вкачанной фотки из галереи гугла?
http://www.logan.in.ua/forum/post519074.html#p519074 я добавил
Вроде ж я в FAQ написал, с картинками
Если Вы хотите разместить фото на форуме - нужно сделать всего несколько шагов.
1. Скопировать ссылку на фото
2. Вставить в сообщение на форуме, выделить и нажать на кнопку "Картинка из галереи". Текст ссылки примет вид примерно такой
[img_bitrix]http://www.logan.in.ua/gallery/Zevs/50/224/[/img_bitrix]
После нажатия кнопки "Отправить" в сообщении на форуме появится уменьшенная миниатюра, которая при клике будет увеличиваться до исходного размера.
радикал это аццкое вирусное зло.
Почему??? Буду благодарен если пояснишь
muravyovmmc,в тебе та ж ситуація, що у Oleg Pili - неутеплений удав від редуктора до форс. Він хоч без заломів? Я б накинув хомути на фільтра, там тиск до 2атм. Може чпокнути на гарячий двиг. Не видно врізки в колектор. Десь так? http://www.logan.in.ua/forum/post516174.html#p516174
muravyovmmc,в тебе та ж ситуація, що у Oleg Pili - неутеплений удав від редуктора до форс. Він хоч без заломів? Я б накинув хомути на фільтра, там тиск до 2атм. Може чпокнути на гарячий двиг. Не видно врізки в колектор. Десь так? http://www.logan.in.ua/forum/post516174.html#p516174
Хомуты конечно поставил, это просто фото было до хомутов. заломов шланга нет. Если имеете ввиду врезку во впускной коллектор (на что одевается возд. фильтр) то там точно ни чего не врезано. а как идут трубочки от газ форсунок к коллектору постараюсь следующий раз сделать... А вот на тоненьких шлангочках от газ. форс до врезки хомутов точно нет..
Если имеете ввиду врезку во впускной коллектор (на что одевается возд. фильтр) то там точно ни чего не врезано. а как идут трубочки от газ форсунок к коллектору постараюсь следующий раз сделать... А вот на тоненьких шлангочках от газ. форс до врезки хомутов точно нет..
Після форс необов'язково, хоча собі захомутав.
Так, врізки форс і вакуум редуктора.
Те, що під воздуханом на фотці по ссилці, це дросель.
Продовжив налаштування мого ГБО.
Деякі висновки. Утеплення дало результат прямо не очікуваний... В рухові температура газу в мене досягала 58* С., і це при температурі 20-24*С. Що ж буде при 35*? Думаю прийдеться знімати кожухі від редуктора до форс, благо їх і надіти не важко...
Параметри останньої калібровки... (їх було декілька).
Карти. Забув переключити на бенз і заскріншотити.
Відхилення по картам. Наскіки розумію, відхилення велике.
Корекція по тиску газу, зараз такі.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2015-04-27 00:01:11[/merge_posts_bbcode]
Корекція по температурі газу зараз такі.
Почав брехати датчик рівня газу. Було до змін так
Змінив, тепер стало так... Але тепер бак весь час повний
І тепер питання до нащих гуру.
1. З такою картою можна їздити?
2. Якщо не можна їздити, то що конкретно потрібно зробити? Так мислю що потрібна ще одна калібровка на 1,20... Але що суттєво. Я перед цим кручу тиск на редукторі, тиск підняв як мені потрібно, 1,2, калібровка проходитить на 1,17, хоча показує 1,20.
3. як розібратисчя із рівнем пального. ... глючить, і все тут.
І тепер питання до нащих гуру.
1. З такою картою можна їздити чи ні?
2. Якщо не можна їздити, то що конкретно потрібно зробити? Так мислю що потрібна ще одна калібровка на 1,20... Але що суттєво. Я перед цим кручу тиск на редукторі, тиск підняв як мені потрібно, 1,2, калібровка проходитить на 1,17, хоча показує 1,20.
3. як розібратисчя із рівнем пального. ... глючить, і все тут.
4. До якої високої температури газу можна їздити, тобто у мене вже 60*С досягла, якщо буде жара +35*С, а вона буде рано чи пізно, думаю полізе вище, 65-70... Чи можна їздити при такій температурі, чи це вже не здраво???
Прошу відгукнутися.
1. З такою картою можна їздити чи ні?
2. Якщо не можна їздити, то що конкретно потрібно зробити? Так мислю що потрібна ще одна калібровка на 1,20... Але що суттєво. Я перед цим кручу тиск на редукторі, тиск підняв як мені потрібно, 1,2, калібровка проходитить на 1,17, хоча показує 1,20.
3. як розібратисчя із рівнем пального. ... глючить, і все тут.
4. До якої високої температури газу можна їздити, тобто у мене вже 60*С досягла, якщо буде жара +35*С, а вона буде рано чи пізно, думаю полізе вище, 65-70... Чи можна їздити при такій температурі?
1. Мусиш.
2. 1,17 і 1,20 майже те саме. Скріни на ХХ, прогрітий, газ і бенз де?
3. WPG2 чи WPG4, що реально стоїть на мульті?
4. Опір дат. т-ри ти міряв? 2кОм? Помацай рукою трубу біля датчика.
Скріни на ХХ, прогрітий, газ і бенз де?
Вибач, завтра зроблю...
WPG2 чи WPG4, що реально стоїть на мульті?
Поки що я їх не розрізняю. Завтра сфотаю максимально зблизька.
Опір дат. т-ри ти міряв? 2кОм? Помацай рукою трубу біля датчика.
Признаюся, ще не помірив. Але і до цього в нас і не було 20 градусів повітря. Тепер є. По трасі температура редуктора стабільна 77-78 градусів. На місці як робив
корекції, росла до 90-91 і включався вентилятор... Спробую завтра поміряти.
На датчику є маркування.
Поміряти і помацати - 3секунди.
Так от зранку в 7.15 год поміряв опір датчики температури редуктора.
- Температура повітря була 11*С. Опір був 3,4 кОм. (3,39). Також я спробував поміняти тип датчика в налаштуваннях, і зразу ж газ поліз в +, то 53*, то 30*, тобто тип датчика темп редуктора в мене правильний. Фото не має, дуже складно і міряти і зробити фото.
Заскрінив температури на холодному двигуні. Як бачите, темп однакові. блоку звичайно ні. Але і зимою він був тепліший.
Карти зранку. Трішки змінилися із неділлі.
Вечір, приїхав з роботи. Час бенз. Двигун прогрітий, але газ встиг набрати тільки 40*С
Час газ. Час трішки менший, це суміш багата, і комп пробує біднити, чи навпаки... запутався...
Щодо датчика рівня палива. Змінив назад на 4 датчик, і заробив. Але знову за день пару раз глючив (показував резерв червоний, знову заводка і знову 2 зелені палки). Може десь контакт. Ще не дивився на нього.
Набагато важливіший момент по поводу моїх налаштувань, бідна чи багата суміш, і чи можна їздити із такою температурою газу 60*-65* ???
Ще замітив такий момент... Температура газу на холостих росте дуже повільно, і нагріти на місці газ вище 40* дуже складно, (або довго, я не витримував), а от в рухові газ набирає досить стабільно і швидко, в мене було 58-60*С, пи темп навколишнього середовища 22-24*С.
В настройках у мене СТ-04-2К. Це опір 2кОм.. Чому в мене тоді аж 3,4 при 11*? А може я вибрав не ту градацію на тестері? І реально це було 0,4 кОм? Сьогодні спробую переміряти ще при теплішій температурі, і при різній градації тестера...
СТ-04-2К. Це опір 2кОм..
вообще-то 4,2ком измеряется при температуре 20 градусов по Цельсию.
Олег, якщо при 11°С 3,4кОм і при нагріві буде падати, то при 20° певно стане 2кОм.
На бензі 3,35мс, на газу 3,27мс, тобто газова суміш забагата і бензмоск зменшує вприск. Але на такий мізер забий.
Карти близькі, тобто налаштовано добре. Для перевірки на гарячому моторі треш карти бензи і газу, і катаєш нові дві підряд. Точніше буде хіба по паливних корекціях.
В русі гріється швидше, бо розхід газу більший і водопомпа маслає.
СТ-04-2К це 2кОм при 20°С.
На хх газвприск 4,7мс. Нижче ці форси не потянуть. Тобто тиск і дюзи добрі. Це 2,2мм? А оскільки Аляска садить, то з корекцією в тебе газвприск на верхах лізе до 16мс (в мене до 13), але до 20мс ще встигає влетіти в циліндр.
ТАк як сам засумнівався в своїх вимірах, сьогодні в обід переміряв. Темп повітря була близько 18-20*. Це по РП5. Але дійсно прохладно, не більше 20-22*. Машина за 4 години можна сказати була холодна. Отже результат мій мегасупер тестер (дійсно потрібна річ в господарстві) показав 2,2 кОм. Я переклацав всі градації, отже вимір правильний.
газвприск на верхах лізе до 16мс (в мене до 13)
В мене карта більше12мс не промальовується. Довгострокова правда не піддається ніякій логіці зі старту 30.
Карти близькі, тобто налаштовано добре
Ти справді так думаєш?.. А то я вже дуже сумінвався в своїх силах, і паралельно почав шукати майстрів, по рекомендаціяїх із Кархелпа.
Для перевірки на гарячому моторі треш карти бензи і газу, і катаєш нові дві підряд
Руслан вибач. На повністью прогрітому моторі при темп газу 50-60 градусів, тру зелену і синю карту, переключаюся на бенз і поїхав 10-20 км. Потім 10-20 км на газу, правильно?
Але що це дасть? Якщо карти і час повториться, то ми впевнимося в правильності настройок?
тобто газова суміш забагата і бензмоск зменшує вприск
Чим це грозить для двигуна і зокрема ГБЦ і випускних клапанів? Не буде великого перерозходу газу? Як думаєш...?
Точніше буде хіба по паливних корекціях.
Для цього потрібні ЕЛМка і ДДТ? поки що не маю і не освоїв ні одного..
Тобто тиск і дюзи добрі. Це 2,2мм?
Так, це 2,2. Не захотів мучитися і зразу із 2,0 засвердлив 2,2.
А оскільки Аляска садить, то з корекцією в тебе газвприск на верхах лізе до 16мс (в мене до 13), але до 20мс ще встигає влетіти в циліндр.
Який граничний час, 20 мс..? Це той час коли я продавлюю газ майже в пол? Так при накатці карт я кілька раз продавлював добре газульку... Але перехід на бенз у мене на 3600 об/хв, мені достатньо, я далеко не шумахер...
Питання.
1. Якщо суміш багатить, може спробувати понизити такими шляхами. Питання навіяне не знанням шкоди невеличкої багатої суміші...
1.1 Дюзи 2,1 (але дуже не хочеться більше лазити) і все по новій?
1.2 Понизити всю криву коефіціента на один крок вниз?
1.3 Калібруватися при тискові 1,10 і все по новій?
Чи все таки перевірити твоїм шляхом (тертям обох карт) ?
2. Відхиленння по картам, не дуже воно здорове? Але після того як карти підрівнялися, я його не фіксував, і не дивився. Зроблю свіжі скріни.
3. Температура газу... Чи можна мені їздити із такою температурою газу (60* зараз), і думаю літом дійде до 70*, чи це таки перебор?
Вибач за багато питань. Але маю надію і впевнений що на твоїй допомозі мені вчусь не тільки я, а і багато інших пропанолюбителів...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2015-04-29 20:53:13[/merge_posts_bbcode]
В мене карта більше12мс не промальовується
Це добре, чи погано?
Олег, на кархелп забий бо ти вже все сам нормально вивчив. Нічого там не чіпай по першому питанню. Відхилення там майже нема - не переймайся. Просто зроби як написав Руслан - накатай газ і бензин по новій на гарячому моторі. Далі то вже "мозахізм". Воно з часом пройде...
ТАк як сам засумнівався в своїх вимірах, сьогодні в обід переміряв. Темп повітря була близько 18-20*. Це по РП5. Але дійсно прохладно, не більше 20-22*. Машина за 4 години можна сказати була холодна. Отже результат мій мегасупер тестер (дійсно потрібна річ в господарстві) показав 2,2 кОм. Я переклацав всі градації, отже вимір правильний.
Вибери той датчик, що найближче до 2,2кОм.
В мене карта більше12мс не промальовується. Довгострокова правда не піддається ніякій логіці зі старту 30.
Так тапку дави, от і буде більше. Або коеф на верхах менший 1. Ти ГРМний ремінь вже міняв?
Далі то вже "мозахізм". Воно з часом пройде...
Хто-зна???
На повністью прогрітому моторі при темп газу 50-60
градусів, тру зелену і синю карту, переключаюся на бенз і поїхав
10-20 км. Потім 10-20 км на газу, правильно?
Але що це дасть? Якщо карти і час повториться, то ми впевнимося
в правильності настройок?
5-10км на бензі і той самий маршрут, в ідентичному режимі на газу. Якщо карти співпадуть, знач бензмозк не помітив, що його здурили газом.
Вибери той датчик, що найближче до 2,2кОм.
Хіба є такий датчик? Завтра ще проклацаю весь список...
Так тапку дави, от і буде більше. Або коеф на верхах менший 1. Ти ГРМний ремінь вже міняв
ні. Тут кліпом би датчики глянути і може тиск на газу скину до 1,05атм. В мене ж воно собака і на бензині так само.
Добрый день. все ни как не могу подключиться.
- есть переходник ком на юсб (пл2303 переходник рабочий проверяли на полноценном ком порте)
- на блоке написано лехо мини сек в3
- скачал программу лехо диагностик обд 12.03.2012
- драйвера ser2pl.sys
когда запускаю программу на переходнике горит красный светодид, моргает синий светодиод идет автопоиск ком порта останавливается на подключенном ком порте и все! не коннектится! что делаю не так?
спасибо
переходник вот такой. Использую Rx Tx и общий.
Сторінки Назад 1 … 6 7 8 9 10 … 19 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Самостоятельная настройка ГБО
Згенеровано за 0.191 секунд(и), виконано 89 запитів