alex.cver написав:Еще раз в пользу того что никто не научился делать нормально робот обычный. (не с двойным сцеплением)
Знову узагальнюєш. З цього лише слідує що Тойота не навчилась. Бо не захотіла вчитись на своєму, і своїх клієнтів досвіді. Пожалі і їх, і себе.
Aprox написав:Слышал, что в нынешнем поколении уже не так всё печально...
Ну, за стільки років знущань над своїми клієнтами і собою, при таких об'ємах фінансування, було б дивно якби в них нічого не покращилось взагалі. Однак, до безпроблемності їм ще далеко.
В роботів, як з одним так і з двома зчепленями, є одна принципова проблема, яку не можливо кардинально вирішити навіть в теорії. В тяжкому міському трафіку, з заторами і тянучками, вони занадто часто перемикають передачі, не будучи в стані передбачити правильну. В результаті страждає зчеплання (чи одне, чи обидва). Цієї проблеми нема в мануальних, бо водій знає чи він зараз розганяється щоб за 10 метрів зупинитись, і переходити на третю рановато, або різке натискання на газ не обов'язково потребує дауншифтінга для максимального розгону. Цієї проблеми нема в гідротрансформаторів, бо в них нема зчеплення, і передачами можна клацати скільки влізе. Цієї проблеми нема в варіаторів, бо варіатор ніколи не користується зчепленням під час руху.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0
Спасибо сказали: alex.cver1