Aprox написав:Не согласен! Старая разваливающаяся тачка по определению уже не может добавить понтов хозяину...
Ну от, це тому що ти АДЕКВАТНО її сприймаєш. А знаєш прислів'я? "Понти в селі велике діло". Незнаю чи більшість, та напевно таки більшість, але по любому дуже багато людей в нас просто не розуміють, не розбираються в темі, але знають паку шаблонів, марок, і інших стереотипів. І тому для них, 20-річний Мерс круче нового Рено, причому навіть модель пофіг. Головне що там трьохпроменева зірка на морді.
Aprox написав:По твоей логике, вместо логана 1.2 с ГБО надо брать сенс на бензине... )))
Ні, якраз таки ні! Тут вже треба дивитись що ти втратиш зекономивши на машині, чим доведеться пожертвувати заради того щоб потім не економити на експлуатації. Тут, звісно, питання теж суб'єктивне, декому Сенс, сам по собі, краще за Логан. Але якщо тобі важливі переваги Логана, і не одна з них, а багато, тоді краще знайти спосіб придбати Логан, в тому числі і за рахунок ГБО. Ну, звісно, в розумних межах, продавати нирку за це не варто. Але це не той випадок з елітними моделями. От дивись, навіть для мого РАВ4, а це далеко не елітна модель, ще й не елітного бренду, одна тільки навігація, коштує стільки ж, як 1000 літрів бензину. А в різних Ренджах, Бентлі і т.д., там тищі баксів здерають за такі дрібниці, яких ніхто ніколи навіть не помітить, якщо не тицьнути пальцем і не сказати що це опція, за яку забашляли стільки, як пів-Логана. Який сенс тратити на це гроші, не кажу вже про сам бренд, якщо потім буде напряг з придбанням звичайного пального? А що вже тоді говорити про гуму? Про ТО? От тут і вилазить те що я кажу - в нас багато людей купують авто не по своїм фінансовим можливостям. Віддають всі, або значну частину заощаджень, тільки за саме авто, або влазать в кредит, який з'їдає велику частину доходів сім'ї. Якось не задумуючись що авто це не тільки його ціна, це ще й експлуатація. От і доводиться економити на всьому...
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0