Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)
в оригинале идет каяба..
Так, і назва "KYB" дуже важко проглядається на корпусі - я в перший раз думав, що Рено закуповує якісь "No name" поки не вичитав ту назву на чорному тлі корпусу.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)
Сторінки Назад 1 … 22 23 24 25 26 … 30 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
в оригинале идет каяба..
Так, і назва "KYB" дуже важко проглядається на корпусі - я в перший раз думав, що Рено закуповує якісь "No name" поки не вичитав ту назву на чорному тлі корпусу.
ну так брал бы каябу. смысл переплат..
ну так брал бы каябу. смысл переплат..
Спеціально глянув Каябу на Екзісті - 1466 грн за 1 шт без гарантії і без впевненості, що вона для "поганих доріг". То в чому сенс?
это твое "для плохих дорог"...
в своё время был такой маркетинговый ход почти на все иномарки: пакет "плохие дороги".
включал в себя защиту картера, подкрылки и еще что-то. вобщем всё то, что было и так в авто.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-04-14 18:36:29[/merge_posts_bbcode]
как я понимаю это код 344814
будет стоить у нас без скидок 1240грн/шт.
в своё время был такой маркетинговый ход почти на все иномарки: пакет "плохие дороги".
на Лагунах 2 и Меганах 2 для Европы ставили пласт защиты моторов,к нам шли с стальными защитами и потом,в старых версиях Диалоджиса,при выборе запчастей на подвеску программа задавала вопрос для каких дорог подвеска.
Номер амортизаторов наверное этот 8200869345.
135375 км
Стоїть наріжним каменем питання вибору зимової гуми на наступний сезон.
Ще в січні (приблизно 3500 км тому) якось дуже помітно стало, що стара гума GENERAL ALTIMAX ARCTIC на межі придатності. На той час її загальний пробіг за 7 років експлуатації складав приблизно 50000 км. З чотирьох колес три мають майже однаковий вигляд, а одне (заднє праве) чомусь найбільш зношене (на тепер вже стираються індикатори граничного зносу - тобто глибина протектору вже меньше 4 мм).
Стара гума за час експлуатації показала себе дуже гарно в суворих зимових умовах - ні разу не довелось вилазити з авто й махати лопатою. Навіть в стані експлуатаційної межі гуми авто почувалось досить впевнено.
В лютому довелось їхати в Десну і назад то по дорозі було все: і ожеледь після дощу, і снігові намети, і купи авто на узбіччі. Досить впевнено гума все витримала і всюди пройшла. Один єдиний недолік - сильно шумна і задовбує нерівномірним гудінням одне колесо (три нормально рівномірно гудять, а одне гуде неначе зношений підшипник маточини).
Взагалі мабуть, якби вона зараз вироблялась, то я б взяв би таку ж гуму залюбки.
Зараз стан гуми дозволяє використовувати її як літню (глибина протектора на самому поганому колесі біля 3 мм, решта більше 4 мм). Тому прийняв рішення покататись на зимовій гумі доки не зітреться до рівня 2 мм протектору і таким чином зберегти літню.
Сиджу - вибираю зимову. Спочатку хотів шиповану, але переговоривши вживу з кількома власниками шипованої гуми передумав (всі крім одного заявили, що більше ніколи шиповану не куплять, а той один, що задоволений більш як 40 км/час не їздить ніколи).
Я на даний момент вподобав GOODYEAR UltraGrip Ice 2. Сиджу думаю: брати не брати. І чи потрібно заморочуватись на посилену боковину (з індексом XL), бо ціна майже однакова.
Раджу звернути увагу також на Бріджстоун Бліззак. Читав про неї хороші відгуки, сам думаю, що брати на зиму.
У Бліззак дуже багато модифікацій. Про яку саме річ? Я приглядався до Blizzak WRX, але там відгуки не дуже.
Я приглядався до Blizzak WRX, але там відгуки не дуже.
Ось тут хороший відгук
https://www.drive2.ru/l/4889792/
Дуже мало інформації (хоча по літній Turanza T-001 підтримаю автора на всі 100%, бо у самого така). Хотілося б бачити в яких умовах гумою користувався той, хто пише відгук.
Мене дуже бентежить малюнок протектора Blizzak - він якийсь занадто літній. А ось тут багато різних відгуків і серед них дуже багато негативних (про два схожих Blizzak):
http://shina.com.ua/talk_bridgestone__revo_gz.html
http://shina.com.ua/talk_bridgestone__blizzak_vrx.html
Tank, в мене на Логані був Blizzak VRX, всі три зими на них від'їздив. А зараз на РАВ4 General Altimax Arctic. Особисто я нічого поганого про VRX не скажу. За ті три зими, в мене ніяких проблем не виникало. Звісно, все залежить від умов експлуатації. Так, VRX буде помітно гірше гребти в болоті, хляпі і глибокому снігові. Це очевидно просто по малюнку протектора. В цьму плані, йому до Альтімакса далеко. Однак по слизькій дорозі, в Блізака хороша траекторна стабільність і гальмівний шлях. Підозрюю що краще ніж в Альтімакса, хоча на пряму порівняти не можу, адже в мене вони на різних машинах. Однак, знову ж таки, навіть теоретично, у Блізака рази в 2 більше ламелей і більша площа контакту, що завжди на користь в умовах льоду і слизької поверхні. Аквапланінг у Альтімакса меньш виражений і це теж не дивно.
У VRX є одна особливість - якщо нові, то їх треба десь 1000 км прокатати, бажано по асфальті, щоб зтерся верхній шар і відкрились "пори" (там є індикаторні рівчаки, по них видно). До тих пір вони поводять себе не найкращим чином. В мене половина першої зими, була ще з рівчаками, а на кінець вже стерлись, ну і шини почали себе поводити помітно краще.
Вцілому, я б сказав що VRX не для глибокого снігу чи хляпи, а для чистих доріг. З льодом і ожеледицею вони справляються добре. Але якщо треба лазити по чомусь глибокому, то напевно краще пошукати щось зліше. Але "злих" ліпучок не роблять. І цьому є пояснення. Річ у тім, що чим зліша гума, тим в неї меньша площа в плямі контакту (більшу частину становлять водовідвідні канавки), а значить, на льоді, вона втрачає властивості "ліпучки", яка чіплається за лід гранями ламелей, а за інші слизькі поверхі, просто тертям, коефіцієнт якого збільшується за рахунок площі (адже зменьшується тиск). При більшій площі відвідних канавок, зменьшується і площа контаку, кількість ламелей, адже їх просто нема куди напхати. Тому в ліпучках, стараються збільшити площу, і вони не можуть бути такими злими як Альтімакс. Друге діло шиповки або гума під шип (як Альтімакс). Там зчеплення на льоді досягається за рахунок шипів, тому ламелей можна робити меньше, а відвідних каналів більше, і в результаті саме серед шиповок і гуми під шип, є такі злі моделі як Альтімакс, які добре гребуть в глибокому снігові і хляпі. Але без шипа, на льоді, вони помітно гірші ліпучок, таких як VRX.
Larsen, дуже дякую за розлогу відповідь. Дуже корисна інформація, яка по суті підкріпила мою націленість на GOODYEAR UltraGrip Ice 2.
Вцілому, я б сказав що VRX не для глибокого снігу чи хляпи, а для чистих доріг.
Мені якраз потрібна надійна гума для нечищеної дороги. GENERAL Altimax Arctic був саме таким. У нього широкі канавки, які легше самовичищаються від снігу, ніж протектор Blizzak. По малюнку видно, що для чищеної траси і для асфальту Blizzak саме те що треба. Але по чищеній дорозі я проїду в любому розкладі. Просто останні три роки так співпадало, що непогода починала вирувати або прямо напередодні виїзду, або під час далекої подорожі, яку ніяк не можна відкласти. Крім того дороги в нашому місті майже не чищені - ригівське кодло забило на все те. Altimax Arctic дуже сильно себе проявили в таких умовах. В заметіль їхав упевнено, навіть коли інші стояли. Через глибокий сніг проїзжав, вже будучи готовим до того, що машина сяде на пузо і доведеться брати лопату. Але не доводилося - гума ні разу не підвела, ні разу машину не занесло на узбіччя, хоча доводилося лівим колесом їхати по льоду, а правим по глибокому снігу.
Я б узяв такі самі щини, але більше їх не випускають. Тому шукав зі схожим малюнком. Вже вподобав Bridgestone Noranza 2, але вони з шипом. Nokian Nordman RX хороші, але не хочу, бо дуже бистро зношуються (це особистий досвід). Тому і зупинився на GOODYEAR: малюнок схожий, відгуки дуже позитивні. Одне питання тепер: брати посилену XL (вона для більшої нагрузки (бусики, пікапи, тощо) щоб не боятися ям і гуль від них) чи досить буде звичайної непосиленої гуми?
135535 км
Заміна зимової гуми на літню
Зимова за сезон пройшла - 9467 км, а її загальний пробіг склав - 53659 км.
Нажаль довелось закінчити експлуатацію раніше (думав, що покатаюсь до серпня, щоб зекономити літню гуму). Одне колесо виявилось майже лисим. Воно стояло праворуч позаду, а на початку березня я його переставив вперед. І ось відчув, що воно буксує на асфальті під час старту.
Також виявив, що одна літня шина, що стояла також праворуч позаду теж більше зношена аніж усі інші (залишок протектору 4,5 мм проти 6,3 мм на решті). Тому поміняв місцями колеса.
Придбав гуму GOODYEAR UltraGrip Ice 2 195/65R15 95T XL виробництво Польща, середина жовтня 2016 року - 1548 грн за колесо.
Спробував занайти GENERAL Altimax Arctic. У своєму розмірі не знайшов - були 205/65R15, але виявилось, що вони вироблені в 2011 році (і до того ж вартість однієї шини на 600 грн дорожче ніж ось ці GOODYEAR).
GOODYEAR UltraGrip Ice 2 вибрав з індексом XL. Ніде немає уточненої інформації, що означає це "XL". Тільки одна стаття попадалась, де говорилось, що нібито в боковині подвійний корд і що рекомендують ХL або для важчих авто, або для гірших доріг. На дотик боковина дуже м'яка (очікував, що буде значно жорсткіша). Насилу знайшов на шині напис "XL" виявляється вона виглядає ось так:
Глибина протектора у нових шин аж 10 мм:
138990 км
Вчора нарешті з'явився вільний час і я нарешті повернув на місце демпферні гумові втулки направляючих гальмівного супорта, які були зняті ще в січні цього року по причині розбухання гуми від змазки і підклинювання, таким чином, супортів. Без втулок супорт, впринципі, працює... і не клинить на любій змазці, але торохкотить просто жах. Я одразу не розпізнав те торохтіння (у мене ні разу такого не було) - спочатку думав, що то така дорога, потім грішив на сайлентблоки. І лише з місяць тому зрозумів, що коли педаль тормоза натиснута того торохкотіння немає. Тому попередньо гумові втулки були вимочені протягом одного часу в бензині "Калоша" і висушені. Така процедура розчиняє жири поглинуті гумою та повертає попередню форму виробам із гуми. Доречно було б натягнути гумові втулки на направляючі до того, як вони повністю випарують бензин і прийдуть до початкової форми, але у мене не було можливості поставити машину на пару днів в гараж, тому довелось нудно натягувати дуже тугі втулки на абсолютно сухі направляючі, щоб виключити поглинання гумою інших речовин.
Результат позитивний - комфорт і ніякого торохкотіння.
Для того, щоб втулки не розбухали була куплена змазка, два тюбика по 3 грама (дорогувато - не пам'ятаю вже скільки, хоча зроблено в Україні):
На дві направляючих з демпферами вистачило одного тюбика. Направляючі без демпферів залишив з мідною змазкою.
140097 км
Чергове ТО (заміна мастила, масляного фільтра, повітряного фільтра та фільтра салону) зробив сам.
Мастило моторне синтетичне "ELF Evolution 900 SXR 5W-30", 5 л - 615.00 грн
Фільтр мастила Renault 77 00 274 177 - 81.00 грн
Повітряний фільтр Renault 82 00 431 051 - 171.00 грн
Фільтр салону вугільний Renault 77 01 064 235 - 238.00 грн
Ущільнююче кільце Reinz 70-33769-00 - 22.00 грн (кільце не підійшло - гумова частина не щільно сідає на різьбу, тому залишив старе)
140132 км
Планова заміна реміня та роликів ГРМ, а також реміня агрегатів. Довго роздумував над тим чи міняти водяний насос. Як багато хто знає, я противник безпідставної заміни агрегата без видимих на те причин. І наш товариш Yeka, підтримав мене в таких намірах. Але багато хто з моїх друзів активно агітував мене все ж поміняти насос, приводячи в приклад свій власний невдалий досвід і закликаючи не повторювати його. Також давні знайомі на СТО теж стали гнути ту саму лінію. Тому я вирішив скористатись неочікуваною спонсорською допомогою (спонсор теж активно закликав скористатися нею саме для цього), та замінити водяний насос. Що і було успішно зроблено. Старий насос виявився в дуже гарному стані - не підтікає, на шумить, не клинить і прокладка в ідеальному стані. Можна було ще їздити. Моя теорія, що паніка руйнівна для власного бюджету, підтвердилася. Ось фото старого насосу (я його залишив про запас):
Також вирішив давню проблему зі щепленням. Нагадаю, що в холодну пору на непрогрітій коробці передач при перемиканні в момент натискання педалі щеплення верещало так, що перехожі оберталися. Тому було замінено вижимний підшипник. І знову Yeka був правий, колись давно поставивши діагноз по моєму опису проблеми, сказавши, що то резинова гофра злетіла і тре. Так і є - гофра теліпається на направляючій і підшипник шумить і весь розбовтаний:
Також був договір, що при необхідності буде замінено і диск і корзина зчеплення, але розтин показав, що диск майже в ідеальному стані і заміна не знадобилася.
Коли міняв мастило в двигуні також звернув увагу на якісь незнайомі згустки на стінках розширювального бачка. Відкривши бачок, зовсім офігів:
У мене не було на власному досвіді такого, тому я не зрозумів що воно таке і вирішив, що заодно і цю проблему вирішу. Виявилось, що то мастило в охолоджувальній рідині. Майстри відразу ж запідозрли прокладку термостата і були праві. Мастило потроху сочилося, як в систему охолодження, так і назовні.
Прокладку термостата замінено.
Також майстри самі дуже людяно підійшли до роботи і навіть (неочікувано) приварили штатні гайки для болтів, які тримають захист піддону, за що я щиро вдячний.
В кінці робіт також виконано контроль регулювання розвалу та сходження.
У понеділок 14-го загнав автомобіль на СТО, а на вечір 15-го тільки забрав. Було зроблено купу робіт і потрачено такуж купу грошей.
Запчастини та витратні матеріали:
Вартість робіт:
Прокладку термостата замінено
А при чем прокладка термостата к маслу? Не понятно.
А при чем прокладка термостата к масл
Это Меган-2.
На первых машинах шли такие-
С металлической,безпроблемной,прокладкой и возможностью отдельно з-ны термостата. Потом,как всегда,Рено начало экономить...
Tank, помпа від'їхала грм (60ткм) чи 140ткм?
rk03, 140 тис звісно ж )
Можна було їхати далі. Без люфтів?
Можна було їхати далі. Без люфтів?
Без люфтів, навіть крутиться тугувато, як нова. Помпа в ідеальному стані. Не відомо скільки б вона пройшла, але думаю до 200 ткм дотягнув би точно.
140310 км
Замінив свічки запалювання. Старі свічки працювали без жодних проблем, але вже близився кінцевий термін використання за пробігом авто, а мені треба було в дальню дорогу. Тому і вирішив.
Так вже повелося, що я з часів Логана використовую одну і ту ж модель свічок Bosh Super Plus FR7LDC+. Цей комплект пройшов трохи більше 57 тис км, а попередній (до нього) 64 тис км. Дуже надійні і дуже якісні.
Було зокортіло поставити свічки Denso з ірідієвим електродом, але почитавши відгуки, вирішив, що воно того не коштує. Дуже важко було знайти свою улюблену модель у продажу, та все ж знайшов у одного продавця, але виробництва Россії (до цього завжди були тільки германські, та й взагалі не хотілося купуваи російське, але ... довелося, бо продавець знайомий і я не хотів образити). Вирішив заспокоїтисебе тим, що головне походження технологій і засобів виробництва, а не місця. Заодно перевірю, чи годиться ця моя теорія
Ось так виглядє нова свічка:
Такий вигляд мають старі свічки, що пройшли 57 тис км:
А так виглядають стара і нова свічки поряд:
Видно неозброєним оком, що на старих свічках зазор більший.
143190 км
Продовження багатосерійної епопеї з передніми гальмівними механізмами.
Змазка українського виробництва для направляючих супортів гальм, яка була куплена на офіційному СТО за немаленькі гроші, виявилась повним лайном. Направляючі, які були нею змащені, приклеїлись. Супорти підклинило в тих направляючих. Щоб дістати їх з корпуса довелось застосовувати лещата.
Від друзів, які побороли на своїх авто такі ж проблеми з гальмами, дізнався, що є така змазка - TRW Brake Grease PFG110, яка підходить для мого авта.
Була куплена ця змазка (2 тюбика по 25 г на суму 212 грн):
Також придбав два комплекта направляючих супорта SEINSA (Іспанія) - по 198 грн.
Доречі в кожному комплекті був свій тюбик зі змазкою рубінового кольору, але я не став її застосовувати для направляючих.
Використав один тюбик для змащення поверхні лівого робочого циліндра. Поверхню правого теж помив, витер і змастив перевіреною мідною змазкою. Встановив на циліндри нові гумові пильники.
Пильники направляючих, що йшли з ремкомплектами, не підходять. Тому помив, висушив і використав старі (хоча вони і не зовсім старі, бо рік назад тільки поставлені).
Болти направляючих підходять, але відмінність в розмірі ключа (було на 13, а стало на 14).
Після цього машинку перевірив на ходу. Так зовсім інша справа - не біжить, а летить. Саме головне, що супорти тепер не торохкотять.
І плавніше став зрушувати з місця. Думав, що зщеплення неправильно відрегулювали останнього разу на СТО - не міг ніяк призвичаїтись, щоб плавно зрушити. Але сьогодні наче почарував хто - все працює на відмінно. Мабуть підклинені супорти не давали зрушувати як годиться.
Сторінки Назад 1 … 22 23 24 25 26 … 30 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)
Згенеровано за 0.164 секунд(и), виконано 88 запитів