Re: Эксплуатация ГБО
Проверь фильтр перед форсами
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Эксплуатация ГБО
Сторінки Назад 1 … 30 31 32 33 34 … 48 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Проверь фильтр перед форсами
Migen, Недавно замінив. Стаканчик-відстійник, Валтек.
В попередніх жодного разу не було багато бруду.
Грішу на літній газ і п'ятий рік служби Аляски.
rk03 пишет:
Корекція в мінусі коротка? А довга теж -10-14%?
таки да
Перевір вакуум Аляски, герметичність і баланс газфорсунок (3 на бензі, одна на газу почергово і дивишся на STFT). Зверни увагу на робочу і опорну т-ру газу, якщо термокорекції дефолтні.
Позавчера (после замены форсунки) накатывал бензиновую. Снова стирать?
Корекції обнуляв? Стартуй з 0 LTFT.
автокалибровку делать?
Якщо опорна т-ра близька робочої, то не потрібно.
Это разноцветные полосочки под графиком?
Вони самі.
LTFT от минус 4 до минус 15
STFT от+40 до -40 (даже при равномерном движении шевелится туда-сода через ноль)
LTFT до -7% терпимо, далі ні. -40/+40% при рівномірному русі явно не здорово. Можна пробувати правити в RPM таблиці.
не получится, что коэффициент ниже единицы опустится?
На Хана 2002 чорній рамповій (а вона потужніша за 2001 рампову і тим більше одиночну) при 1,2бар на 1.4 Логані було гут: на ХХ десь 1,05, на 12-13мс біля 0,8. Чим менший тиск Аляски, тим більша просадка. Дюзи в Хані точно 2,1мм, а то деколи приходиться розсвердлювати, а полосочки лишаються?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 30th Nov 2018 22:26:22[/merge_posts_bbcode]
Питання: це багато від старості редуктора чи можливо залив якоїсь літньої херні?
Можливе і те і інше. Може клапан в редукторі недовідкривається. Мив колись?
з похолоданням зловив проблему переходу на бензин.
дві неділі назад ,після заправки на авантаж, почалися проблеми з переходом на бенз,км 10 проїду і бах на бенз,задовбався кнопкой клацать,переживав але,викатав і вже кілька разів заправляв на брсм, укр,зог.. проблема пропала.. так шо може буть і таке
Стартуй з 0 LTFT.
На ХХ на бензине короткая плюс (30-35)
Вчера поднял давление до 1,25; калибровка (жаловалась, что отверстия форсунок большие); компенсации по давлению ( добивался короткой в районе +10, кроме плато от1,15 до 1,35 (в этом диапазоне ничего не менялось ; короткая как на бензе +35); 40 км сегодня утром и длинная стала +5. Время форсунок при переходе газ-бензин пока не сравнивал.
Получилось пока что так:
Зверни увагу
термокоррекции не делал еще. По поводу температуры. При калибовке температура газа записалась 33 градуса, а в движении 40-50. Просто коррекции сделать и все?
(3 на бензі, одна на газу почергово і дивишся на STFT).
проверял. Ничего не меняется.
явно не здорово.
сегодня не наблюдал за короткой. Снежек выпал у нас. Под ноги смотрел
компенсации по давлению ( добивался короткой в районе +10, кроме плато от1,15 до 1,35 (в этом диапазоне ничего не менялось ; короткая как на бензе +35)
Не зрозумів. Добиваємось незмінності бензочасу (STFT) при зміні тиску.
На всіх скрінах МАР 0,32 прогрітого. Якщо це без електронагрузок, то забагато трохи. Клапана, підсоси, компресія?
термокоррекции не делал еще. По поводу температуры. При калибовке температура газа записалась 33 градуса, а в движении 40-50. Просто коррекции сделать и все?
Бажано зразу наступного ранку зробити, інакше будемо гадати що є причиною зсуву трімів: карта вприску чи т-ра. Бажано перекалібруватись макс близько до робочої т-ри. Влітку ще ж підніметься.
rk03 пишет:
(3 на бензі, одна на газу почергово і дивишся на STFT).
проверял. Ничего не меняется.
Повезло, значить три старих ще не дуже роздовбані.
На всіх скрінах МАР 0,32 прогрітого.
Клапана регулировались неделю назад. МАП не изменился. Такое значение может быть следствием прошивки "Паулюс под95 евро2" ? На этой прошивке обороты ХХ не много повышены ( до 800 оборотов/мин)
Бажано зразу наступного ранку зробити,
Сделал.
перекалібруватись
До потепления потерпит?
Повезло,
Готовится к замене остальных?
На сегодня длительная ушла в +. Если тянуться в пробке: +7, если ехать 80-90, то от +20 до +25. К сожалению ноута нет сегодня. Вечером гляну что там с картами.
Датчик уровня газа отрегулировал следующим образом: с каждой сотней километров гаснет светодиод. 400 км проехал- загорается красный.
Клапана регулировались неделю назад. МАП не изменился. Такое значение может быть следствием прошивки "Паулюс под95 евро2" ? На этой прошивке обороты ХХ не много повышены ( до 800 оборотов/мин).
Прошивка - майже нереально, швидше підсос або знос.
До потепления потерпит?
Звичайно, якщо з термокор-ями. Тільки на врахування кор-ій мозги тратять час, і чим старший проц, тим більше часу, а це відсуває фазу вприску. Тому в ідеалі т-ра і тиск як при калібровці.
Готовится к замене остальных?
На сегодня длительная ушла в +. Если тянуться в пробке: +7, если ехать 80-90, то от +20 до +25. К сожалению ноута нет сегодня. Вечером гляну что там с картами.
Поки в балансі - катай. Просто рідко буває щоб нова лила ідентично 120ткм проїхавшим. Відбійні резинки штоком розбиваються, збільшується хід штока і відповідно продуктивність. Раз кор-ії в плюс, допоможи бензомозгу, підніми вприск картою.
Прошивка - майже нереально
Ну почему. Обороты поднимаются при открытии заслонки (открытии РХХ). При этом МАП тоже растет. Или я что то путаю?
підсос
як впіймати підсос якщо мап десь 0,31?
Ну почему. Обороты поднимаются при открытии заслонки (открытии РХХ). При этом МАП тоже растет. Или я что то путаю?
Пропоную перевірити. Бачимо МАР на хх, піднімаємо до 1500-2000 і МАР = ? Якщо МАР не зміниться, або виросте, то це ускладнений випуск, найчастіше кат. Розхід повітря збільшується ( MAFa у нас нема ). МАП це швидше відсоток поточного навантаження двига від максимального.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 5th Dec 2018 10:53:20[/merge_posts_bbcode]
rk03 написав:підсос
як впіймати підсос якщо мап десь 0,31?
Як завжди. Відкидаєш по одному патрубки з колектора і глушиш діру. Не помогло - карбклінером цвиркаєш на підозрілі місця (пам'ятаючи, що горючий і агресивний). Після всього вище, дуєш димгенератором і бачиш всі діри.
Після всього вище, дуєш димгенератором і бачиш всі діри.
Це напевно найпростіше але його нема.
Не помогло - карбклінером цвиркаєш на підозрілі місця (пам'ятаючи, що горючий і агресивний).
при такому маленькому (0,31) не думаю, що газане.
Відкидаєш по одному патрубки з колектора і глушиш діру.
не второпав
не второпав
Наприклад, сосе через негерметичний клапан абсорбера. Витягуєш його шланг з колектора, а штуцер глушиш пальцем. МАР впав - воно, ні - пішов далі.
Тільки на врахування кор-ій мозги тратять час
Если невозможно "галочкой" отключить коррекции, то мозги всегда их считают (если коррекция "0" , то коэффициент единица. Не?
После последних настроек проехал утром 60 км. Длительная +7
Проверил форсунки (три на бензине, одна на газу). Получается, что новая форсунка льет сильнее старых ( короткая опускается на 5-6 единиц). Что то с ней делать или хайтак?
И еще вопрос: Кнопкой "сохранить" сохраняются все настройки и коррекции?
Я до того, що завжди краще якнайстабільніші форси, т-ра, тиск. Звідси і вибір редуктора з 1,5-2 кратним запасом. Можеш пофорсуночною кор-єю мінуснути, хоча мануал Стага каже, що це в крайніх випадках. Спробуй.
Зберігається все.
Не забувай, що корекції т-ри і тиску в Стага не абсолютні, а це поправки на зашиті внутрішні корекції.
якнайстабільніші форси
есть какие то допуски по разбросу параметров?
Зберігається все.
Вроде как красиво настроилось все. Жалко потерять Сохраню и попробую перекалиброваться на температуру около 50 градусов
Вкладка "отклонение". Это нормально или кривая сильно "кривая"
есть какие то допуски по разбросу параметров?
Чітких меж немає. Чим менший дизбаланс, тим краще. Чим менша термо і тиско залежність, і нелінійність по всьому діапазону часу вприску, тим краще. Приблизно можна орієнтуватись на допуски розкиду компресії (до 1атм між циліндрами, +/-0,5 атм, 0,5/10 = 5%), або наливу на стенді промивки бензофорсунок (до 2,5мл на 20мл, +/-1,25мл, 1,25/20=6,25%).
Вроде как красиво настроилось все. Жалко потерять Сохраню и попробую перекалиброваться на температуру около 50 градусов
Вкладка "отклонение". Это нормально или кривая сильно "кривая"
Це глюк останніх прошивок Стага, довго збирає точки для відхилення. Краще ту вкладку взагалі забути, нічого корисного.
Раз криві наклались, то схоже на бензі будуть такі ж тріми +7 і +20%. Покататись з такими настройками, а потім підняти криву коефів, підтягнувши LTFT до 0 чи легко в мінус, і порівняти тягу і розхід обох випадків.
Доречі, у багатьох Логанів в діапазоні 2000-2500 об/хв бідно, при чому і на бензі. Причини поки не знаю, але точно не абсорбер, глушив. Глянь в себе, добавити можна RPM картою.
Доречі, у багатьох Логанів в діапазоні 2000-2500 об/хв бідно, при чому і на бензі. Причини поки не знаю, але точно не абсорбер, глушив. Глянь в себе, добавити можна RPM картою.
НЕ то що бідно а просто критично.
Грішу на ВВ систему....
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-12-07 00:16:58[/merge_posts_bbcode]
rk03, Є пару питань.
1. На холодному на бензині корекції йдуьбв плюс. до 180 (реношних).
Робота двигуна не зовсім стабільна. відчуття підтроювання.
Все проходить після переходу на газ.
Кореції стають норм, робота рівна. Що може бути?
Грішу поки на бензофорси.
2. Де краще замовити Тур і Паркер 5мм?
НЕ то що бідно а просто критично.
Грішу на ВВ систему....
Ні, теж не воно. Не може на всіх бути ВВ проблема. Схиляюсь до особливостей прошивки. Не знаю для чого, але виглядає, що спеціально зроблено.
rk03, Є пару питань.
1. На холодному на бензині корекції йдуьбв плюс. до 180 (реношних).
Робота двигуна не зовсім стабільна. відчуття підтроювання.
Все проходить після переходу на газ.
Кореції стають норм, робота рівна. Що може бути?
Грішу поки на бензофорси.
2. Де краще замовити Тур і Паркер 5мм?
1. Так пиши при яких довгих. На холодну мусить збагатити, інакше нічого не випарується і не згорить. У мене на гарячу при 0% LTFT, на бензі теж STFT в добрячий + лізла. БФ вмив (лили майже всі, розпил майже відновився), трохи. з<лась.
Прогрів ГФ включений? Можливо струї з сопел БФ не дістають до Вп клапана, а лиють на стінки колектора. Спробуй по одній ГФ вмикати замість бензи, знизивши т-ру переходу.
2. На "Механіку" беру. Паркером не користуюсь, нема на нього клієнта.
rk03, як мив форми бензинові?
Як так розумію що мені потрібен той тур що йде з клапаном для газу .
https://xn--80ajkigi8c.com.ua
Приблизно 5%
Добре, спасибо.
Раз криві наклались,
Подстраивал по LTFT. Удалось в движении (50/50 город/трасса) получить диапазон от -5 до +5. Едет весело (газ Авантаж. Вонючий)
Но получилось следующее:
На ХХ STFT не выше +10. При этом при переходе на газ время бензиновых уменьшается на 0,3 мс. Богатит получается. Кроме того на ХХ двигатель "подрагивает" иногда. Если уровнять время форсунок на хх (бензин и газ) то LTFT за примерно 30 км по городу перемещается в район плюс 15-20. (при этом STFT на ХХ будет около +30)
у багатьох Логанів в діапазоні 2000-2500 об/хв
На стоковой прошивке машина "тупила" до 2500-3000 оборотов, а потом "оживала". Кроме того очень чувствовалось включение кондиционера. Смена прошивки на "Паулюс 95 евро 2" эти неприятности устранила (или, по крайней мере, значительно уменьшила).
У меня присутствует (не всегда) только подергивание при очень вялом разгоне в районе 2000+ оборотов.
добавити можна RPM картою.
Если можно, с этого места поподробнее
На карте 3D можно как то коррекции вносить? (одной рукой рулить, другой вносить ) -->возможно печалька. Пишут, что вроде бы Stag4 plus эту функцию не поддерживает.Хотя в описании ACGasSynchro указано, что поддерживает. Проверим
rk03, як мив форми бензинові?
Як так розумію що мені потрібен той тур що йде з клапаном для газу .
https://xn--80ajkigi8c.com.ua
На стенді.
Так, з клапаном.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 8th Dec 2018 10:44:02[/merge_posts_bbcode]
Подстраивал по LTFT. Удалось в движении (50/50 город/трасса) получить диапазон от -5 до +5. Едет весело (газ Авантаж. Вонючий)
Но получилось следующее:
На ХХ STFT не выше +10. При этом при переходе на газ время бензиновых уменьшается на 0,3 мс. Богатит получается. Кроме того на ХХ двигатель "подрагивает" иногда. Если уровнять время форсунок на хх (бензин и газ) то LTFT за примерно 30 км по городу перемещается в район плюс 15-20. (при этом STFT на ХХ будет около +30)
А ось і наступний етап, коли бензові тріми не нульові. Тут 2 варіанта: строїти газ під бенз, або під 0% LTFT. Тре спробувати обидва.
У меня присутствует (не всегда) только подергивание при очень вялом разгоне в районе 2000+ оборотов.
Так і є, піддьорг і бідна суміш. Збагативши, не завжди пропадає.
rk03 написав:добавити можна RPM картою.
Если можно, с этого места поподробнее
На карте 3D можно как то коррекции вносить? (одной рукой рулить, другой вносить ) -->возможно печалька. Пишут, что вроде бы Stag4 plus эту функцию не поддерживает.Хотя в описании ACGasSynchro указано, что поддерживает. Проверим
Бензовприск від МАР + бензовприск від обертів (RPM вкладка) от і маєш 3D. Траса відрізняється від міста тим , що ті ж бензовприск і МАР припадають на інші оберти. Тут в RPM і можна підтягнути суто для траси.
Тре спробувати обидва.
Ранее в теме говорили, что настройка - дело бесконечное. Согласен. Аргумент : Вчера дозаправился газом. Получилось 50/50 смесь Авантаж с UPG. Через 120 км LTFT стала -21, Газовая кривая выше бензиновой
бензовприск і МАР припадають на інші оберти.
Так и понял
можна підтягнути суто для траси.
Я пробовал для холостых подправить На ходу неудобно. Потому как поправка в 3Д вносится нажатием двух клавиш:)
Редуктор ругательство давление не держит. Скачет туда-сюда как бешеное . Не знал- и спал спокойно
Evgenий, Есть такое ))) я тоже сейчас гоняюсь за ветрянными мельницами)) правда вот, сегодня, думаю спаять уже bluetooth адаптер и поездить, помониторить температуру газа и о остальное, выведу средние значения и на них буду стараться настроить гбо
Редуктор ругательство давление не держит. Скачет туда-сюда как бешеное . Не знал- и спал спокойно smile
тссс....Тут на соседней ветке на Рапиде все держит и едет....
правда вот, сегодня, думаю спаять уже bluetooth
Теж давно хочу. Який чіп використовуєте та де придбали?
Сторінки Назад 1 … 30 31 32 33 34 … 48 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Эксплуатация ГБО
Згенеровано за 0.225 секунд(и), виконано 85 запитів