Re: Свечи для ГБО
Denso Q20PR-U 3007 на удивление живучи. Прошли 90000км,даже ни разу не выкручивались ибо незачем. Заводится и едет машинка замечательно.Уже даже ради интереса не буду их менять, покане откажут
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Свечи для ГБО
Сторінки Назад 1 … 8 9 10 11 12 13 14 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Denso Q20PR-U 3007 на удивление живучи. Прошли 90000км,даже ни разу не выкручивались ибо незачем. Заводится и едет машинка замечательно.Уже даже ради интереса не буду их менять, покане откажут
p.s. всё выше мной написанное, дяди Фёдора и его авто не касается никоим образом
Как показала практика у других участников форума, не на всех машинах данные свечи работают и показывают заметный эффект.
А вот причину данного, мы скорее всего никогда и не узнаем.
Что странно, так как свечи сделаны по подобию иридиевых и по теории, должны давать положительный эффект.
P.S. Я заметил разницу в работе двигателя и доволен результатом.
Прошли 90000км,даже ни разу не выкручивались ибо незачем.
гра в "угадай зазор"? Для статистики - заміряйте зазори, відпишіться, б.-л., коли будете їх міняти. Цікаво, що помре раніше - свічки чи котушка )
Багато хто радить DENSO K20TT, при їх зазорі 0,9мм(чи 1.0, хз)і ще більше радять при цьому "беріть 0.8мм для газа і ура", але ж DENSO з 0.8мм - це DENSO W20TT.
Далі, Рекомендації на сайті DENSO
K20TT : LADA Largus, Audi A4, Chevrolet Cruze / Lacetti, Renault Logan(ну, воно й зрозуміло, але ж ми про свічки для ГБО), Mitsubishi Lancer
W20TT: LADA (8 кл. двиг.), Daewoo Lanos / Nexia (для Рено зовсім не рекомендують).
Шозанєразбєріха - то хтось W20TT ставив на 1.6 8V?
Так почитайте производителя...
Виробник Denso рекомендує(чи пропонує) (стор. 75) на реношні Logan дивижки на LPG свічки Iridium - IK20TT. Звичайні ТТ - K20TT, очевидно матимуть менший ресурс.
ТТ - K20TT, очевидно матимуть менший ресурс
Больше не пробовал, но 60 тык K20TT выхаживают легко.
60 тык K20TT выхаживают легко.
Ого, на газу і 60к... І який був зазор після 60к чи періодично(як часто) його рихтували?
gatuno, в посте 226м всё написано выше. на ~0.1мм уходит зазор за 40 тык.
Serega® написав:60 тык K20TT выхаживают легко.
Ого, на газу і 60к... І який був зазор після 60к чи періодично(як часто) його рихтували?
Денсо К20ТТ пройшли рівно 28 тисяч.Ні разу не викручувались,не регулювались зазори.Машина зранку заводилась нормально і відразу або глохла, або детонувала а дальше двигун працював нормально.Коли викрутив свічі побачив що центральний електрод згорів до основи на всіх чотирьох свічах одинаково.Зазор дуже великий,можна два ножовочних полотна впритірку засунути.Замінив на рідні двохелектродні бу пройшли 33 тис.,заводитись почала краще,але таке моє враження що на Денсо двигун був більш різкіший.
gatuno, Зазоры подгуляли,,но не сильно. Второй комплект проверял каждые 10000км,вообще не заметно увеличение. Поставил двух электродные оригинал,не нравится,машина тупит при разгоне. Откатаю 10000км,поставлю опять дэнсо.
gatuno написав:Serega® написав:60 тык K20TT выхаживают легко.
Ого, на газу і 60к... І який був зазор після 60к чи періодично(як часто) його рихтували?
Денсо К20ТТ пройшли рівно 28 тисяч.Ні разу не викручувались,не регулювались зазори.Машина зранку заводилась нормально і відразу або глохла, або детонувала а дальше двигун працював нормально.Коли викрутив свічі побачив що центральний електрод згорів до основи на всіх чотирьох свічах одинаково.Зазор дуже великий,можна два ножовочних полотна впритірку засунути.Замінив на рідні двохелектродні бу пройшли 33 тис.,заводитись почала краще,але таке моє враження що на Денсо двигун був більш різкіший.
Моя проблема залишилась і з іншими свічами.Перший раз, особливо зранку,двигун заводиться і відразу дуже сильно падають обороти,починається якась дитонація,може заглохнути рази три,потім все вирівнюється і дальше двигун що на бензині що на газі працює нормально.Підгазовка в цей момент трохи дає результат але двигун працює не рівномірно.коли двигун прогрітий цього немає.Свічі тут невинні, з різними свічами біда таж сама.Може хтось стикався з подібним?Де шукати причину?Все підряд міняти провода,катушку не дуже хочеться.
датчик температуры ож
_AlexSander_, его проверить как-то можно? У меня на холодную такая же ерунда.
Так почитайте производителя...
А что это за шняга никелевые свечи?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-10-02 21:54:05[/merge_posts_bbcode]
Больше не пробовал, но 60 тык K20TT выхаживают легко.
У меня на ОВС иридиевые 3-х электродные БОШы (это оригинал для ОВС) выхаживали 100 тыс., в.ч. и на газу. Но все же желательно их было менять на 60 тыс. Проверяется это очень просто -если после замены свечей на новые интенсивный разгон точно такой же как и на старых, то старые еще походят, а если разгон стал резвее, то старые нужно было давно утилизировать. Так вот эти иридиевые после 60 тыс. ехали как новые, а вот после 100 тыс, уже существенно хуже новых. Ставил и точно такие же БОШы, но не иридиевые - они выхаживают 30 тыс.
Да это все на газу.
В общем, иридий рулит, никель - не, не слышал.
T.M.S, можно. диапазон сопротивлений известен. но там был баг в прошивке заводской. как раз проявлялся в период когда днем тепло, а ночью до 5-10 где-то.. на одной из модификаций дизельного мотора на мегане3 такая же беда. народ начал выкручиваться из положением просто вешая в параллель датчику температуры противление. как наступают эти периоды, просто выключателем клац, и всё. моск видел немного другую температуру ож и лил уже другую порцию топлива, и мотор как в сказке, не троил.
Денсо Ірідій.
Стан на фото.
Пробіг десь 35-40т.км. зазор 0.8-0.9 мм.
Контролював завжди.
По записам форуму почала дьоргатися після 10т.км.
Сам по собі електрод плавно вигорає.
Поставив рідні, стокові - проблема зникла.
Раніше грішив на котушку/ВВ дроти.
Купувалися у нас в Логан Шопі.
Може попався левак але на той час ніби було все офіційно.
Я на двигун к4м поставив оригінальні свічки рено, які брав у офіціалів.
На даний час пройшли 40тис км, проблем не має. Планую їх міняти при черговій заміні грм на 60тис. км.
п.с. Ціна свічок копійчана, можна міняти через 15-20тис. км Але якщо вони добре працюють, то я не бачу необхідності їх просто так міняти..
toliasyk, Если есть возможность - открутите с утра свечи и посмотрите что творится в камерах сгорания, вполне возможно что проблема в ГБЦ или кольцах
по поводу датчика ож, то тоже думаю, на холодную с утра тоже хапает и глохнет, если не успел подгазнуть то заглохнет. И потом уже не заводится, иду снимаю фишку с датчика ож и потом заводится и держит обороты, втыкаю назад разьем. Какой взять и заменить ещё не решил, пока так и завожусь по утрам.
Лево, цілком може бути.
toliasyk, а антифриз не тікає? Колір не мутний?
toliasyk написав:gatuno написав:Ого, на газу і 60к... І який був зазор після 60к чи періодично(як часто) його рихтували?
Денсо К20ТТ пройшли рівно 28 тисяч.Ні разу не викручувались,не регулювались зазори.Машина зранку заводилась нормально і відразу або глохла, або детонувала а дальше двигун працював нормально.Коли викрутив свічі побачив що центральний електрод згорів до основи на всіх чотирьох свічах одинаково.Зазор дуже великий,можна два ножовочних полотна впритірку засунути.Замінив на рідні двохелектродні бу пройшли 33 тис.,заводитись почала краще,але таке моє враження що на Денсо двигун був більш різкіший.
Моя проблема залишилась і з іншими свічами.Перший раз, особливо зранку,двигун заводиться і відразу дуже сильно падають обороти,починається якась дитонація,може заглохнути рази три,потім все вирівнюється і дальше двигун що на бензині що на газі працює нормально.Підгазовка в цей момент трохи дає результат але двигун працює не рівномірно.коли двигун прогрітий цього немає.Свічі тут невинні, з різними свічами біда таж сама.Може хтось стикався з подібним?Де шукати причину?Все підряд міняти провода,катушку не дуже хочеться.
в мене троїла і гллохла через котушку, була знизу вся в тріщинах. звмінив нв Бош і все ок.
Лево, цілком може бути.
toliasyk, а антифриз не тікає? Колір не мутний?
Тосол не тікає,рівень є.Мінявся років 5 назад.Може є сенс поміняти?
Вы не с заводским ГБО?
toliasyk написав:toliasyk написав:Денсо К20ТТ пройшли рівно 28 тисяч.Ні разу не викручувались,не регулювались зазори.Машина зранку заводилась нормально і відразу або глохла, або детонувала а дальше двигун працював нормально.Коли викрутив свічі побачив що центральний електрод згорів до основи на всіх чотирьох свічах одинаково.Зазор дуже великий,можна два ножовочних полотна впритірку засунути.Замінив на рідні двохелектродні бу пройшли 33 тис.,заводитись почала краще,але таке моє враження що на Денсо двигун був більш різкіший.
Моя проблема залишилась і з іншими свічами.Перший раз, особливо зранку,двигун заводиться і відразу дуже сильно падають обороти,починається якась дитонація,може заглохнути рази три,потім все вирівнюється і дальше двигун що на бензині що на газі працює нормально.Підгазовка в цей момент трохи дає результат але двигун працює не рівномірно.коли двигун прогрітий цього немає.Свічі тут невинні, з різними свічами біда таж сама.Може хтось стикався з подібним?Де шукати причину?Все підряд міняти провода,катушку не дуже хочеться.
в мене троїла і гллохла через котушку, була знизу вся в тріщинах. звмінив нв Бош і все ок.
Зняв катушку,вона дійсно має подовгуваті тріщини в районі кріплення болтами?Думаю що зними зробити?Якщо нічого не зміниться завтра куплю другу.
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-10-03 15:21:58[/merge_posts_bbcode]
Вы не заводским ГБО?
Так
toliasyk, якщо колір мутний, то сенс поміняти є. Але проблема в іншому. Можливо і в катушці, як написав вищеAnd_TC, а може і в гбц..
Сторінки Назад 1 … 8 9 10 11 12 13 14 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Свечи для ГБО
Згенеровано за 0.138 секунд(и), виконано 92 запитів