Коротше народ поділюся враженням покупки
Взяв Рено логан 2 з салона (2019р). Машиною, хоч і не у всьому, але більш ніж задоволений! Пересів з фабії 1,2. 2010р.
В мене 1.0 л 73 к.с. Бенз. Механіка.
Що сподобалося:
- Просторий салон
- Здоровезний багажник. Проблема з місцем для сумок з полегшенням пропала.
- висота, і 15 колеса і кліресн дали підйом. Після Фабії на 14 колесах, враження як в паркетнику.
- Колеса 15 реально комфортніше
- розхід смішний, реально по трасі до 5л. А по місту до 7, і що зручно з борт комп'ютером можна дивитися розхід в даний момент від натискання педальки. Сам можеш контронювати, трогаєшся ти з витратами 12л чи планіше 8л. Або по трасі їдеш 5л або 3,5л. Все відображається.
- окремо це блутуз гарнітура, в бюджетного логана да це й блутуз, да щей стрім з телефона з інтеренета, клас
- звук теж на рівні, не преміум звісно, але і не дешеві пищалки, які не можливо слухати. Баси навіть є.
міфи:
- короткі сидіння. - не згоден. в мене 165см, дискомфорту не відчуваю взагалі.
- машина дубова. - теж не згоден, за ці гроші цілком номр. 15" колеса приuлушують ямки на дорогах навіть при 2,2 атмосферах.
Що не дуже:
- механіка тугенька. враження майже як у старого джипа.
- гідропідсилючач керма, - більш ніж на 120км/год прийдеться підловлювати кермо. Не критично якщо ваш максимум 110км/год.
- здається тонкий метал, ну прям дуже делікатний.
- відкривши бачок беyзобака, ключ лишається в кришці, з ним прийдеться йти на касу.
- задня передача не утоплюється. Не критично звісно, але новачкам головне швидко пристосуватися, щоб не стесати на швидкості випадоково.
Які особливості:
- в мене третя і четверта передачі помітно тяговиті, не знаю добре це чи погано, але мені подобається
Так що враховуючи всі за і проти, на свої кошти машина Вогонь, без перебільшень.
До речі, якщо хто вагається перед покупкою чи захоче потестити то на пару днів можна взяти авто на прокат в Києві у "поскипано админом"
або просто проконсультуватися по машинці, що знаю підкажу
0