Re: Renault Clio Grandtour 1.5dci 2011
Лучше заплачу на 500грн дороже за диск но пусть оно будет в сборе уже спресованое с завода...
Вірне рішення! Погоджуюся на 100%
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Renault Clio Grandtour 1.5dci 2011
Сторінки Назад 1 … 8 9 10 11 12 13 14 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Лучше заплачу на 500грн дороже за диск но пусть оно будет в сборе уже спресованое с завода...
Вірне рішення! Погоджуюся на 100%
Це капець якийсь. Тільки надумав замовити купу запчастин.. Треба задні галмівні диски... опори для передніх стійок, задні стійки треба міняти... так гепнув вдома фільтр на воду, тепер треба ремонт робити, як це вже за****о... Ще задні праві дверцята в середині гримлять, буду в селі треба розбирати та дивитись....
Нарешті приїхала intron dlubе 2090 397 з доставкою вийшло.
Вчора тільки заправив, поки особливо різниці не бачу. Хай машинка їздить
Пройшло декілька днів і таки можу сказати, що двигун став таки тихіший і форси стали тихше працювати, особливо на холодну відчувається при їзді під горку.
можу сказати, що двигун став таки тихіший і форси стали тихше працювати,
я нічого не помітив. можливо Ви пальне чи азс змінили?
floyd47,
Нарешті приїхала intron dlubе 2090
_AlexSander_, якраз я це й мав на увазі.
також добавляв?
_AlexSander_, вже місяця з 2 ллю постійно (і надалі буду).
так а зміни відчув?
я нічого не помітив.
у мене не таке треноване вухо, як у Вас; можу й помилятися.
я нічого не помітив. можливо Ви пальне чи азс змінили?
Нічого не міняв, в мене добре стукають чи форси чи ТНВД якщо тапку в пол давити на холодну, з цією штукою цокіт м'якший та значно тихіший.
Минула неділя була для машинки продуктивна.
Мотався з Києва до Кропивницького а потім в Одесу через Миколаїв і назад
Загальний пробіг вийшов 1360км.
Але дорога через Миколаїв мене вимотала, з перервами на чай каву з Кропивницького до Одеси (до пункту призначення) вийшло 7 годин... обісратись... (Коли була нормальна дорога на Кишенів з Кропивницького можна було за 3.5 години доїхати)
Сама вбита дорога була від Возсіятського до Нового Буга, там всього 18км і таких у порівнянні з тим як було в Валяві (Черкаська область) то більш менш якось норм.
Гірше всього це те, що майже до самої Одеси 2 полосна дорога і фури 24г на добу яких хрін обійдеш і плетешся за ними 60-70км/г
Нам треба як в Европі будувати 4 полосні (по 2 в обидві сторони) і бетонні....
Середня витрата пального вийшла 5л на 100 а середня швидкість десь 60км/г, ну таке... було б 4 полоси було б швидше...
Батьки вкусили смак дизеля реношного, по грошам десь в двічі економніше вийшла поїздка до Одеси ніж їхнім Карасиком (КИА Каренс)
Дуже не приємний інцендент стався. Після дощів стала мокра підлога, води було стільки, що вичрепував руками .
Поїхав до батьків дружини в село, розібрав зі свояком салон, виявилося, що шланг зливу випав з коліна і вся вода з дощу йшла до салону. Вирішили купити нові шланги і з пасажирської сторони теж замінити, були викинуті коліна, та без з'єднань зробили злив води під підкрилок. Буду пару тижнів кататися без поролону, поки салоне остаточно не висохне
Нажаль водійський підкрилок знов дав трищину, треба робити підсилення наступного разу під час пайки, поки правда не має часу
Kap1toshka,
Шланг сливной через салон проходит.
Странное решение...
Шланг сливной через салон проходит.
Странное решение...
С крыши по стойке вниз и в подкрылок, задние так же.
Кстати сняв шланги собственно и понялась проблема, с водительской стороны шланг короче оказался где то на 4мм которых как раз очень не хватало что бы нормально зайти в колено, если бы был бы длиннее шланг никакого потопа не было бы
Родной шланг идет внутренний диаметр 9-10 мм где-то + толщина стенки где-то 2мм, заменили на 10мм и толщина стенки 1,5мм.
У свояка шланг всего 15-20см, но у него мерс, и в стойке сделан металлический желоб для отвода воды.
Після дощів стала мокра підлога, води було стільки, що вичрепував руками
Електроніку хоч ніяку не затопило?
Електроніку хоч ніяку не затопило?
Пощастило, нічого не затопило, хоча під дверима клема є але пронесло...
Заміна мастила
Aral 5w40 + фільтр мастила
фільтра всі повітряні
+куплена на зиму омивашка з запахом дині, по факту вийшов запах гнилої дині...
Мастило міняв в Александра на Вишгороді.
По витратам вийшло 2130 грн. Але треба ще паливний фільтр міняти... поки чекаю ЗП...
Катаюсь поки що з розібраним салоном, сам салон в тещі, поки не хочу до неї їхати, контатував з як виявилось хворими, не хочу її заразити
Kap1toshka,
Почему решил 5w40
В дизель Рено сейчас рекомендуют 5w30.
У дизель температура ниже чем на бензине
5w40 особенно зимой будет недогрев до рабочей температуры
Kap1toshka,
Почему решил 5w40
5w40 заливаю весь час як купив машину, пробіг давно не 50 тис. не хочу я 5w30 лити.
я теж весь час лью 5w40... пробіг вже 160 тис.км.
Kap1toshka,
Сажевый фильтр удален?
В сороковке допуск 710
Ппц.. дизель 5.40...
Ппц.. дизель 5.40...
Ми з вами про це вже балакали, почнему по другому колу?)
Сторінки Назад 1 … 8 9 10 11 12 13 14 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Renault Clio Grandtour 1.5dci 2011
Згенеровано за 0.220 секунд(и), виконано 91 запитів