Игорь Петрович1 написав:lioser написав:Зачем тратить деньги на всякие Премиумы и Евро 4-5?!!
Машинка отлично тянет на 92-м!!!
Прости,но это чушь.Скупой платит дважды,а лох всегда(это поговорка такая).Всё познаётся в сравнениии.
Хоча я зараз уже їжджу на газу, але дозволю собі вмішатися. Я "ДО ТОГО" їздив в основному на 92-му - цілком вистачало. Правда, перед ТО-30000 машину на середніх обретах трохи посмикувало. Але після ТО-30000, коли замінили свічки авто спочатку літало, а потім знову почало смикатися. Я поїхав в СТО, і там мені продемонстрували, що мої свічки нові, але руді вїд окису заліза.
Я колись чув таку теорію, що 92-й бензин женеться напряму, а 95-й роблять із 92-го за допомогою антидетонаційних присадок (найдешевша - ферроцен, речовина, що містить залізо). Потім це залізо осідає на ізоляторах свічки і свічки пробиваються зі всіма наслідками. Тому я й уникав 95-го. А виявляється, можна залити і 92-го із ферроценами, просто він виготовляється, я так думаю, із 80-го. Одним словом, на 33000 замінив свічки (пройшли 3000 км), а потім переобладнав машину на газ. Тепер мені бензину потрібно мало - лише щоб прогріти двигун. Поки що викатую той, що ще був у баку, коли ГБО ставили, а потім залию хорошого європейського.
Сусіда по будинку їздить на старенькому опелі, так він заправляється достить давно вже виключно на ОККО, що десь в районі Караваєвих дач. І жодного разу не було проблем.
А заливав після ТО-30000 ...няний 92-й на Укрнафті, правда, далеко від Києва, завжди на одній і тій же - щотижня їздив у село, так виходило. Тому краще заправлятися в місті, якщо є можливість. В Києві я заправлявся на Росі біля Троєщинського ринку, а також на WOG, що за Борисполем в бік Черкас - і проблем було менше. Здається, непогана Рось і за Чабанами, якщо їхати на Одесу.
При движении по встречке желательно соблюдать хотя бы рядность. (пункт Правил дорожного движения - проект)
0