Re: Моя "Чешка"
Doc, в 300$ вклалися?
Поки ціну нне озвучили.
New Koleos Dynamique Pack1 2.5 CVT - був.
Skoda Octavia 1.4 MT - є.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Моя "Чешка"
Doc, в 300$ вклалися?
Поки ціну нне озвучили.
Doc, в 300$ вклалися?
Ні. 350
Але нажаль це не все.
Показали мені що під підкрилком. Там пів відра грязюки. А під нею - сліди корозії.
Треба чистити і обробляти антикором. І щось робити, щоб та грязюка не накопичувалась.
Слава Україні панове!!!
От і пройшов ТО-60000
Одне з наймаштабніших.
Після нього отримав неприєний осад.
Для початку невеликий екскурсв минуле.
На Логані, старожили пам'ятають, була тема з неякісною шестернею маслонасоса. Правильно зробили лише у Києві. В Черкасах не змогли.
Купив Колеос.Машина абсолютно іншого класу, за абсолютно інші гроші. Думав що все буде ОК, але як виявилось проблем відповідно до збільшення ціни.
Ну що ж.Кажуть - бери Шкоду!!! Октавія - взагалі без проблем. Будеш тільки планові ТО проходити - казали вони.
І от ТО-60 тис. І знайома до болі ситаація Дзвінок з СТО - у Вас там поламалось... ну і за списком
Я тільки одного зрозуміти не можу. У жінки матіз, якому вже 12 років. ДВАНАДЦЯТЬ. Пробіг 80000.На ньому крім генератора і того, що по ТО треба нічого не мінялось
Узбеки роблять краще чехів????
Чому цей довбаний насос охолоджувальної системи потік? Що не так?
Коротше кажучи "безпроблемність" мені влетіла в 22022 грн. Двдцять дві тисячі двадцять дві грн.
Висновок. Далі ТО- сам. Більше нових машин не беру. Все одно ламаються
Doc, добре , що хоч так. Я думав лише насос 22т.
Питання - а де ж гарантія?
5 літрів масла теж за 3000 грн не кисло.
Залишилось молитися щоб 1.4 добре працював на тому євро 3 яке зараз продають.
Хм... А хто казав що VAG group дешевий ((, тим паче ТО-60000
Doc,
У меня пробег 74т.км.
Меняю масло и фильтра сам и все.
Да недавно заменил передние колонки, недорого как на логане..
Все остальное в отличном состоянии!
Не вижу смысла лазить ковыряться...
Только на 120 тыщ заменю грм тогда и генератор, последний по состоянию может раньше.
Да в акпп масло менял....
К официалам ни разу не ездил!
Лево,
Логан обходится дороже содержания если брать пробег до 100 тысяч.
До 80тыщ
Колодки менял не один раз.
Задние пружины и амортизаторы.
Левый привод, потёк сальник.
Масло кпп
Правый рычаг.
Наконечники рулевые.
Грм, и ремень генератор.
Масло гур,
Датчик гура...
Передние пружины, подшипники , подушки...комплект
Задние салендблоки.
Весело...
Это не сервис, а больше похоже на развод.
По списку работ.
Что за электроработы полтора часа при замене помпы?
Что за инспекционная замена масла почти час?
Что за отдельная работа снять-поставить два (!) колеса? За поднятие машины, откручивание болта и т.п. отдельно не надо платить?
Что за дополнительный объем работ еще 324 грн.? Мы за 324 грн всю замену масла и фильтров сделаем на Октавии.
По расходникам тоже аут.
Например масло, 3035 грн. Ищем VAG 5W-40 5 л (GS55505M4): Розетка - 1548, dok.ua - 1174.
Свечи 550 грн. за штуку. Ищем 0241145523 Автоклад - 334, dok.ua - 343
Дальше по деталям не стал, но суть понятна.
Я бы поскандалил для начала, по каждому пункту работ точно, но наверное это надо было на месте. По расходникам хорошо бы тоже сначала договориться со своими приехать.
И точно поискал бы другой сервис.
Это не сервис, а больше похоже на развод.
100% Нагрели нехило походу...
Висновок. Далі ТО- сам. Більше нових машин не беру. Все одно ламаються
Чем сложнее механизм, тем он ненадежнее, и требовательнее к обслуживанию. Очень многие современные автомобили именно такие. Это плата за комфорт, и разного рода плюшки.
Что за отдельная работа снять-поставить два (!) колеса? За поднятие машины, откручивание болта и т.п. отдельно не надо платить?
Что за дополнительный объем работ еще 324 грн.?
Думаю, это за заезд/выезд приемщиком в ремзону...
Это не сервис, а больше похоже на развод.
100% Нагрели нехило походу...
нажаль, володарює ще у наших головах совкова філософія душі "нє наєбьош--нє проживьош". але ж кожен з нас хтів би, щоби до нього відносилися так, як до самого себе.
Doc, сорі за такого роду срач у Вашому бортовику; наболіло просто. сам з такого рода відношенням до людини стикаюся частенько.
Теперь нужно купить Тойоту!
Или Матиз... )))
Или Матиз... )))
що в нашіх умовах сьогодення виглядає найбільш привабливо. Всюду можна місце для паркування знайти, та бензини їсть небагато.
та бензини їсть небагато.
По відношенню об'єма двигуна до витрат на сотню - 1:10 по місту. Так що не мало.
Что за электроработы полтора часа при замене помпы?
То окремо. Замінив шлюз для підключення RDKS (прямий контроль тиску в колесах)
Что за инспекционная замена масла почти час?
Маэться на увазы загальний огляд з замыною масла.
Что за отдельная работа снять-поставить два (!) колеса? За поднятие машины, откручивание болта и т.п. отдельно не надо платить?
Заміна гальмівних колодок - окремо, а зняття колес - окремо. Без зняття колес колодки не замінити. Хоча це начебто ланки одного ланцюга.
Это не сервис, а больше похоже на развод.
Офіційний сервіс Шкода/Рено/НІссан
Про снятие колес могли бы вписать выкручивание болтов, без этого колесо не снять. И вкручиванеи тоже. Но то такое. Может еще додумаются, если додумались вписать снятие колес.
Я бы подумал поискать другой сервис.
Офіційний сервіс Шкода/Рено/НІссан
Це Автогор-Черкаси на вул. 30 років Перемоги, 7/2?
Лево,
Логан обходится дороже содержания если брать пробег до 100 тысяч.
До 80тыщ
Колодки менял не один раз.
Задние пружины и амортизаторы.
Левый привод, потёк сальник.
Масло кпп
Правый рычаг.
Наконечники рулевые.
Грм, и ремень генератор.
Масло гур,
Датчик гура...
Передние пружины, подшипники , подушки...комплект
Задние салендблоки.Весело...
То же самое. До 65 тыс два раза колодки и раз диски,передние стойки и тд тп плюс раз в 10 тыс ТО.
Висновок. Далі ТО- сам. Більше нових машин не беру. Все одно ламаються
Я вон КИЛ с полным взял новую, уже 9 лет без проблемных, обожаю ее. Только ТО и передние стойки и то мог ещё не менять, чисто по желанию. Как оказалось в режиме овоща может есть 6.6 на трассе на сотню, на 430км. Но у знакомого Румстер чешсский, тоже влетел на 1куе через 2.5 года после салона, брак в двигателе, но уже был не на гарантии. Так что не все чешки норм с салона. Мне вообще у Шкоды тож не нравится сервис, как на базаре дилеры себя ведут. Хотя последнее ТО тож под 10 к грв тянулоу кил, но там задние колодки меняли ещё. И это у официалов.
Кстати жабоедов в Европе почти везде не любят, от они и машины такие делают ломучие как Рено Пежо
Офіційний сервіс Шкода/Рено/НІссан
А, ну тут все зрозуміло стало...
що в нашіх умовах сьогодення виглядає найбільш привабливо
Не.
Наиболее привлекательно сейчас выглядит электрокар! ))
та бензини їсть небагато.
Тут ти помиляєшся. По нашому рідному місту 10-12 л/100км.
Rothmanz написав:та бензини їсть небагато.
Тут ти помиляєшся. По нашому рідному місту 10-12 л/100км.
МАтиз???????
Rothmanz написав:що в нашіх умовах сьогодення виглядає найбільш привабливо
Не.
Наиболее привлекательно сейчас выглядит электрокар! ))
Самокат))))
Официалы , всё понятно. Неужели у вас нет мастеров в гаражах,небольших СТО? Помимо развода на оф. СТО,цены на запчасти в 2-3 раза выше рыночных.
Про снятие колес могли бы вписать выкручивание болтов, без этого колесо не снять. И вкручиванеи тоже. Но то такое. Может еще додумаются, если додумались вписать снятие колес.
Не все так просто. Так вимагає сама Шкода. У всіх дилерів встановлена програма"Ельза" В цій програмі розписано і закодовано як яка робота повинна називатись і скільки нормогодин на неї виділяється. Зроблено це дя того щоб дилер в Полтаві ,за одну і ту ж роботу,не ставив 1 нормочас ,а в Одесі 1,5. Вартість нормогодин по регіонам різна,а кількість ні. Всі акти виконаних робіт вигружаються в базу представництва і перевіряються. Якщо представництво буде бачити "відхилення" від загальної лінії партії,то дилер буде вздрюченний. Отже в Ельзі прописано -Інспекційний сервіс-то і в акті буде інспекційний сервіс. Якщо німці прописали ділити роботу по заміні ТК на декілька робіт, зняття коліс,заміна ТК ,то так воно записано і буде.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Моя "Чешка"
Згенеровано за 0.140 секунд(и), виконано 93 запитів