Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)
Ок.Дякую буду розбиратись.
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)
Ок.Дякую буду розбиратись.
Ось піди під к7м Тиць, пароль у пм кинув
Не важливо дизель чи бензин. Покажіть/напишіть який у Вас ЕБУ (закріплений позаду АКБ), а ще ліпше встановіть програмульки: Pyren (смартфон) або Ddt4All (компютер) скачавши їх, наприклад, з мого Бортового журналу -> Зміст -> Діагностика. Перша дозволяє генерувати ті самі Pid-и для Torque. Маючи ELM-ку Ви взмозі подивитися не лише стандартні параметри протокола OBD2, а й чисто реношні. Приклад
Блок має можливість видати всі параметри одним словом, чи потрібно кожен параметр запитувати в блоку окремо?
Блок може видавати декілька параметрів за раз однак звичайна китайська ELM-ка не підтримує групові запити.
Необхідно мати щось типу OBDLink MX+ та відповідні налаштування в Torque Pro.
Ціна його кусь-кусь тому зчитую кожен параметр окремо, що зменшує швидкість оновлення.
Блок може видавати декілька параметрів за раз однак звичайна китайська ELM-ка не підтримує групові запити.
То ELM-ка це не звичайний k-line адаптер тільки з підключенням через блютуз?
Не зовсім, крім K-Line підтримується і CAN інтерфейс та й вся логіка перетворень реалізована на Pic мікроконтролері.
В мене ELM-ка по CAN блок читає.
Зрозуміло, щоби тільки зі своїм ПЗ працювало.
Для початку я б спробував почистити форсунки та скинути адаптації двигуна.
Вітаю!
А як саме скидаються адаптації двигуна?
Ось піди під к7м Тиць, пароль у пм кинув
Вітаю!
А можна й мені?
А як саме скидаються адаптації двигуна?
Для щастя нуна:
1. ELM327 (версії 1.5, двоплатна, на PIC контролері, з БЛЯтузйого інтерфейсом)
2. На патіфон встановити програмульку Pyren (мона тут бобра качнуть - нуна VPN)
3. На той же патіфон встановити Torque Pro (тут) чи аналогічне йому бізобразіє.
Скидаємо адаптації:
Вставляємо ключ і вмикаємо запалювання (не заводим). Запускаємо Pyren і заходимо в Систему вприска -> resets
По черзі виконуємо: "Программир. парам. регул. состава рабочей смеси" та "Параметри адаптации двигателя".
Закриваємо все, вимикаємо запалювання, хутко тікаємо з авто закривши всі двері. Очікуємо 10-15 хв.
Перевіряємо:
Повертаємось до пацієнта, ключ в замок, запалювання вкл. (не заводим). В Torque виводимо параметри LTFT та STFT - довготривале та короткочасне балансування палива банк 1. Якщо вони всі по "нулям" радіємо життю, в нас все вийшло, інакше - на повторне коло.
P.S. Перший запуск двигуна може бути ускладнений, ет нормально - авто в шоці від того, що то було.
Інший двигун (K7M) - інший блок керування (EMS3132).
Двома поверхами вище (тут) дане питання піднімалося. У Вашому випадку команда "RZ095 - программирование длительности вприска" здійснює скидання паливних корекцій.
У Вашому випадку команда "RZ095 - программирование длительности вприска" здійснює скидання паливних корекцій.
Дякую.Через цю команду вдалося стерти корекції. Підкажіть,будьласка, де можна прочитати як зняти піди з свого ЕБУ за допомогою Пірен і перенести в Торку.
Додаємо PID-и в Torque Pro за допомогою Pyren
Готові PID-и для K7M - Google Disk
1. Відкриваємо Pyren (мона без автівки) та обираємо меню make_torque_pids.py;
2. Вводимо id* свого ЕБУ та мову;
3. Pyren згенерує файл .csv з нашими pid-ами та строку ініціалізації, запам'ятовуємо їх.
4. Відкриваємо Torque Pro та заходим в налаштування;
5. Обираємо пункт меню Управління додатковими PID/датчиками;
6. Тицяєм на три точки зверху праворуч та обираємо меню Import CSV file;
7. Знаходимо згенерований pyren-ом файлик з pid-ами в папці: корінь системи -> sl4a -> scripts -> pyren;
8. Піди успішно додані, користуйтеся.
Кому нуна - пишіть id Вашого ЕБУ зроблю PID-и
Якщо інші (стандартні піди) працюють то спробуйте прописати строку ініціалізації в налаштуваннях Torque Pro.
Yeka, Якщо використовуєте PID, то тільки вони повинні використовуватися (не працює в парі з стандартними) + строка ініціалізації
Очікуємо 10-15 хв
Хотел спросить. Это обязательно?
Так, обов'язково - за цей час ЕБУ "засне".
Також всі двері необхідно закрити.
igorsh88, Не згоден, якщо пройшло все корректно - одразу все на нулях (128 тобто).
igorsh88, я пользуюсь программой OpenDiag. В ней можно смотреть коррекции и также сбрасывать адаптации. Нажимаю сброс, через секунду всё по нулях.
Якщо інші (стандартні піди) працюють то спробуйте прописати строку ініціалізації в налаштуваннях Torque Pro.
Строка ініціалізації,після збереження,має такий вигляд
Але після включення ініціалізації Торка перестає бачити машину.В чому може бути причина?
Вирішив перевірити самостійно, підібрав схоже авто.
Пацієнт: Sandero 2009 з двигуном K7M 1.6 блок ЕБУ EMS3134
Зробив PID-и та строку ініціалізації все як тут сам же і писав.
Результат - нічого не працює.
В пошуках проблеми виявилось, що строка ініціалізації не вірна, виправив:
ATSP5
ATSH817AF1
та поставив галочку "Використовувати альтернавний OBD заголовок"
Результат - все працює.
Примітка.
1. Додаючи нові піди зі списку інколи не оновлюються.
Лікування - перезапуск Torque.
2. Стандартні датчики Torque перестали працювати, що й зрозуміло - інший протокол OBD.
Лікування - створити два профілі, перший без будь-яких налаштувань, другий з прописаною строкою ініціалізації та перемикатися між ними + вкл/викл запалювання та всунь/винь ELM-ку. Особисто в мене на кожен блок ЕБУ свій профіль зі своєю строкою ініціалізації.
P.S.
Не згоден, якщо пройшло все корректно - одразу все на нулях (128 тобто).
Спрацьовує через раз інколи не скидає. Сам чекаю доки терпіння вистачить.
я пользуюсь программой OpenDiag. В ней можно смотреть коррекции и также сбрасывать адаптации
Уващ-щ-щ-е нічого не працює, до блоку не підключається. Поясніть/покажіть як працюєте, куди і що налаштовувати.
igorsh88, у меня блок Sirius EMS3132. В программе, в линейке Вазов, есть первые Ларгусы с этим блоком. Еще до войны покупал лицензию, тогда она стоила копейки
Результат - все працює.
Нажаль тим же похвастатись неможу.
Торка побачила ЕБУ тільки в такому виглядіі строки ініціаліізації.Тобто треба було поставити тільки галочку.Решта варіантів результату не дали.
Але побачила ненадовго.Після запуску,десь через хвилину,зєднання пропадає.І щоб підключитися знову треба зносити/відновлювати профіль і перегружати Торку.
За час поки Торка бачить піди вони мають ось такий вигляд
Значення в них не міняються.Просто жовтий фон по відношенню до ориг.торківських які повноцінно відображаються з динамічно змінюваними значеннями.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)
Згенеровано за 0.174 секунд(и), виконано 93 запитів