Re: Регулировка клапанов
Pashko
На Геліконі до мотора не лізуть.
Но на майбутнє знай що в них ціни нормальні, наприклад розвал коштує 86 грн.
Renault M3 1.5dci https://www.logan.in.ua/forum/post629501.html#p629501
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Регулировка клапанов
Сторінки Назад 1 … 5 6 7 8 9 … 46 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Pashko
На Геліконі до мотора не лізуть.
Но на майбутнє знай що в них ціни нормальні, наприклад розвал коштує 86 грн.
Ок бум знать. Спс за инфу
P.S. Я развал делал последние раза 4-5 на СТО возле тюрьмы на Хуторивке - цена вопроса 70 грн. это если работы много (всмысле регулировки), а последний раз, мастер чуток поковырялся всего лиш 50 гривасов взял - говорит, мол там не много работы было.
Обойдётся, если не слышал чёткого металического стука, то обойдётся
Ніби не чутно....принаймі я нічого лишнього не чую...а може хто підскаже скільки прибл. коштує регулювання клапанів??? не на оф. сервісі
ls7 написав:тяга пропала ДУЖЕ, а на рахунок детонації ніби незначна, вихлоп також нерівний. пробіг уже 58 тис. завтра зранку мають регулювати клапана, вот і думаю тепер чи обійдеться лише регулюванням...
Мож це не клапана а каталізатор забився? Ще може бути забитим паливний фільтр. Чого відразу клапана? Я на 60-ти з гаком регулював і криміналу особливого не було. Всі циліндри в нормі а на одному (4-му) невеличке відхилення на 0.05 було. Якщо вже домовився, то попроси спочатку щоб поміряли, а пізніше регулювали. Інакше вони скажуть що було погано і вони зробили все добре. Не дарма ж вони гроші взяли за роботу.
Не думаю що каталізатор забився, так як їжджу лише на метані...паливний фільтр також відпадає....я не впевнений що клапана, але теж спочатку провірити попрошу....
Треба просканувати СТО і оприділитись куди поїхати.
Я чув що на Геліконі на Кульпарківській є хороший спеціаліст по логанам.
Треба взнати.
Хочешь я тебе отрегулирую? Нет там ничего сложного.
Ради интереса вчера хотел сделать компьютерную диагностику - посмотреть, что твориться в компе. Заехал на Бош-сервис - не смогли подключиться - вернее физически кабель то подключили, а вот програмно машину не увидело!
Кстати комп диагностика может погазать, что нужна регулировка клапанов, чистка форсунок, несиправность какого-либо датчика и т.д.?
P.S. По поводу датчика - не давно заметил - после того как прокатился по лужам по капот..... еду 80-100 км/ч стрелка спидометра падает на ноль. Полежит - одуплится - опять на нормальную скорость показывает. Когда послдений раз сцепу менял, сказали, что возможно датчик на коробке поднакрылся, который механику в електрику переводит. Как то так.
Pashko врядли. скорее контакт окислился.
Кстати комп диагностика может погазать, что нужна регулировка клапанов, чистка форсунок, несиправность какого-либо датчика и т.д.?
Может, но только если уметь пользоваться диагностическим оборудованием.
Вот сижу блин - гуглю где во Львове нормальную диагностику найти....
Вот сижу блин - гуглю где во Львове нормальную диагностику найти....
Не знаю, не знаю...
На оф-сервисах, как правило CLIPом пользоваться не умеют. Всё, на что их хватает, это посмотреть и сбросить ошибки ЭБУ.
По датчикам нужно знать нормальные параметры и сопоставить их с наличными по отдельности и в комплексе. Оценить время время форсунок открытия на разных оборотах. Нужно смотреть разряжение в коллекторе, коррекцию ссеси, показания лямбда-зонда и проче... и прочее....
На диагностику с пристрастием уходит примерно 40-50 минут, а иногда и час.
Вот сижу блин - гуглю где во Львове нормальную диагностику найти....
Попробуй Шкода-Сервіс на вул.Бортнянського.
Тільки забрав машину, від майстра який регулював клапана. (150 ГРН) результат не дуже хороший, пробіг 58 тис. з них тисяч 50 на газі...всі клапана були зажаті...після регулювання компресія відновилась, але не повністю. Каже що після регулювання можливо воно якось там само внормується....а ні то якщо колись знову пропаде тяга, треба буде міняти клапана (надіюсь не всі)
От така хирня...зараз машинка їде краще...може хто знає скільки коштуватиме ця робота РЕСТАВРАЦІЇ КЛАПАНІВ???
Сегодня сами регульнули. Несколько клапанов имели зазорчик небольшой, зажатых вроде не было. Кажись движок потише стал
Тільки забрав машину, від майстра який регулював клапана. (150 ГРН) результат не дуже хороший, пробіг 58 тис. з них тисяч 50 на газі...всі клапана були зажаті...після регулювання компресія відновилась, але не повністю. Каже що після регулювання можливо воно якось там само внормується....а ні то якщо колись знову пропаде тяга, треба буде міняти клапана (надіюсь не всі)
От така хирня...зараз машинка їде краще...може хто знає скільки коштуватиме ця робота РЕСТАВРАЦІЇ КЛАПАНІВ???
на одному циліндрі копмресія була 4, після регулювання клапана стала 6. Потішив майстер що можливо вона збільшиться, щось там сяде на своє місце....
а одному циліндрі копмресія була 4, після регулювання клапана стала 6.
В идеале должно быть 12 и выше.
Потішив майстер що можливо вона збільшиться, щось там сяде на своє місце....
Тебе попался дятел, а не мастер.
С 11,5 до 12 может быть, но не с 6 до 12.
Повреждение клапана проверить просто: полностью отпустить клапан и проверить компрессию.
Если и при полностью отпущенном клапане компрессия не выйдет в норму, то: или клапан или седло повреждены.
Для чистоты диагностики нужно исключить кольца: влить в цилиндр 5 мл масла моторного, подождать и проверить компрессию.
Если комперссия поднялась почти до нормы, значит проблемы таки с кольцами, иначе проблемы с ГБЦ.
... и хде таких мастеров родют...
ls7 написав:а одному циліндрі копмресія була 4, після регулювання клапана стала 6.
В идеале должно быть 12 и выше.
ls7 написав:Потішив майстер що можливо вона збільшиться, щось там сяде на своє місце....
Тебе попался дятел, а не мастер.
С 11,5 до 12 может быть, но не с 6 до 12.Повреждение клапана проверить просто: полностью отпустить клапан и проверить компрессию.
Если и при полностью отпущенном клапане компрессия не выйдет в норму, то: или клапан или седло повреждены.Для чистоты диагностики нужно исключить кольца: влить в цилиндр 5 мл масла моторного, подождать и проверить компрессию.
Если комперссия поднялась почти до нормы, значит проблемы таки с кольцами, иначе проблемы с ГБЦ.... и хде таких мастеров родют...
Треба провірити....а це не дуже смертельно?
на одному циліндрі копмресія була 4
Не хочу вас расстраивать, но если это так, то вы практически ездите/-ли/ на 3 цилиндрах ... Снифф прав, проверте компрессию у другого мастера, вполне возможно первый что то не так делает...
ls7 написав:на одному циліндрі копмресія була 4
Не хочу вас расстраивать, но если это так, то вы практически ездите/-ли/ на 3 цилиндрах ... Снифф прав, проверте компрессию у другого мастера, вполне возможно первый что то не так делает...
Ок. треба буде провірити...чесно кажучи тяга досить не погана (хіба що я забув що таке хороша тягя) і детонація незначна
Треба провірити....а це не дуже смертельно?
Это полностью безопасно.
чесно кажучи тяга досить не погана (хіба що я забув що таке хороша тягя) і детонація незначна
Лучше к другому спецу подъехать. Желательно проверенному.
ls7 написав:чесно кажучи тяга досить не погана (хіба що я забув що таке хороша тягя) і детонація незначна
В любом случае к другому спецу нужно ехать. Желательно проверенному.
та хрин їх знає...всі вони "провірені"
Да уж на счёт мастеров, так это в яблочко, у нас помоему из 100 , у 99 руки из попы растут, к сожалению это факт, сейчас нормального мастера найти, практически нереально. Я вон на офф СТО на гринченка сигнализацию ЦЗ и музыку ставил, потом как посмотрел на состояние всего ими установленного, после 4-х поездок по регулировке приводов ЦЗ, думал что поубиваю их там всех. А потом понял что бесполезно, что-либо кому доказывать,и сделал всё сам, после этого всё стало на свои места. Так что, к сожалению, либо сами, либо ищите нормального мастера, а если найдёте, ДЕРЖИТЕСЬ ЗА НЕГО!!!
Да уж на счёт мастеров, так это в яблочко, у нас помоему из 100 , у 99 руки из попы растут, к сожалению это факт, сейчас нормального мастера найти, практически нереально. Я вон на офф СТО на гринченка сигнализацию ЦЗ и музыку ставил, потом как посмотрел на состояние всего ими установленного, после 4-х поездок по регулировке приводов ЦЗ, думал что поубиваю их там всех. А потом понял что бесполезно, что-либо кому доказывать,и сделал всё сам, после этого всё стало на свои места. Так что, к сожалению, либо сами, либо ищите нормального мастера, а если найдёте, ДЕРЖИТЕСЬ ЗА НЕГО!!!
Я не спец. але якось візуально чи на слух можна помітити таку несправність??? детонація...стук....?
чи на слух можна помітити таку несправність??? детонація...стук....?
Ну, если ты Вивальди, например.
Провал компресии в одном цилиндре должен давать повышенный расход, вялый разгон, повышенную вибрацию и вздрагиваение мотора на холостых.
Кстати, ты не тяни с диагностикой, а то ситуацию можно усугубить.
знаю що вже вас усіх задовбав, але ще таке питання, скільки прибл. часу займає заміна клапана? і яка приблизна ціна роботи??? ДЯКУЮ
скільки прибл. часу займає заміна клапана? і яка приблизна ціна роботи???
Щоб замінити клапан, треба знімати головку, а це вже майже пів движка розібрати. Теж саме для притирки клапанів. Тобто, об"єм роботи набагато більший, ніж регулювати клапана. Скільки коштую - не знаю.
Сторінки Назад 1 … 5 6 7 8 9 … 46 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Регулировка клапанов
Згенеровано за 0.181 секунд(и), виконано 85 запитів