626

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Аплодирую!!!!

Renault Grand Scenic II - 2.0 МКПП - "Чорный ворон"
  0
Спасибо сказали: Tank1



627

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

155065 км

Замінив нові штанги стабілізатора на старі оригінальні заводські.

П'ять днів тому почув клацання  в правій частині попереду в момент початку руху і особливо при повороті ліворуч. По відчуттям, наче щось недозатягнуто.
Сьогодні вивісив передок та почав шукати. Перемацав все, що є знизу. Навіть довелось знімати хомут на рульовому, щоб пересвідчитись: чи на своєму місті втулка.
Під кінець почав розкачувати рукою нові, недавно встановлені штанги стабілізатора MAPCO і підозра таки впала на праву. Пробував дозатягнути, але нічого - клацає та й годі. Йорзає різьбою в отворі на стабілізаторі і ніяк не стане.
То, не довго думавши, взяв та й поставив старі штанги (добре, що не викинув і добре, що вони ще пригодні). І (чудеса) все стало, як моноліт - не клацає.

Ось ще один приклад і урок на майбутне, що скупий платить двічі. Треба було ставити оригінал!!! Більше ніяких аналогів!!!

Нові штанги виглядають дуже добротно. Чому нові штанги не стають як треба - я поки що так і не зрозумів.

https://s03.radikal.ru/i176/1605/02/5ec81c4a5909.jpg

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0

628 Відредаговано Yeka (2018-05-05 21:31:24)

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Tank написав:

Чому нові штанги не стають як треба - я поки що так і не зрозумів.

З вище описаного зрозумів що різьбовий палець стійки "гуляє" в отворах амортизатора,чи вала стабілізатора,навіть з затягнутою гайкою?

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

629

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Tank написав:

GOODYEAR UltraGrip Ice 2 195/65R15 95T X

Подскажи по размеру
Родной разве не 205/65/15 ?

Зим Газ-12 1958
Ваз 21063 1989
Dacia Logan 1.4 2006 - Renault Logan 1.6 2010
Renault Fluence 2011  1,6 16v
  0

630

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Yeka написав:

З вище описаного зрозумів що різьбовий палець стійки "гуляє" в отворах амортизатора,чи вала стабілізатора,навіть з затягнутою гайкою?

Схоже, що саме так. У мене гуляло в отворі стабілізатору праворуч. Ліворуч нормально стало.

samol написав:

Родной разве не 205/65/15 ?

З нуля стояли 195-65-R15 на сталевих дисках, але можна і 205. Все залежить від ширини самого диску. Мої сталеві диски допускають 205, але я впевнений, що для зимових умов краще зменшити пляму контакту, а тому вибрав 195.

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0
Спасибо сказали: samol1

631

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Tank написав:

У мене гуляло в отворі стабілізатору праворуч. Ліворуч нормально стало.

А різьбові частини не порівнював старої стійки і нової в мм? Може не оригинал торохи тонший?
https://images.ua.prom.st/764293597_w640_h640_cid1791710_pid522868585-2a2dcdd5.jpg

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0
Спасибо сказали: Tank1

632

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Yeka написав:

Може не оригинал торохи тонший?

Однакові. Я навіть на нові штанги використав старі гайки з оригіналу, бо вони йдуть з вбудованою шайбою, а з новими шайб не було. Можливо діло в самому металі виробу і він тому й ковзає по поверхні (з тормозними дисками Bilstein було саме так - погана сумісність з матеріалом колодок). Але це все припущення. Точно невідомо чому так і мабуть залишиться загадкою.

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0

633 Відредаговано Tank (2018-05-16 18:48:57)

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

155331 км

Ремонт дверной ручки Renault Megane II.

(російською, бо інакше зрозуміють тільки українці, а це може кому ще згодиться)

Месяц назад заметил, что ручка задней двери перестала возвращаться в исходное положение:

https://a.radikal.ru/a36/1805/f7/aa743e6d94a7.jpg

Проблема не очевидная и, ввиду отсутствия подробной схемы механизма дверной ручки, я бы долго угадывал причину. Но к счастью есть интернет.
Нашёл много видео по данной теме, но в этих роликах очень много неточностей, а иногда и лишних советов. Поэтому решил расписать подробно (Может ещё когда-нибудь пригодится).

1. Снимаем верхнюю часть внутренней обивки двери. Откручиваем саморез и болт под "торкс" (саморез в рукоятке двери, а болт в ручке замка), снимаем рукоятку и ручку (от ручки плоской отвёрткой отделяем тросик замка), а затем уверенными но аккуратными движениями "на себя" тянем верхнюю часть обшивки двери, чтобы отщёлкнулись пистоны, и снимаем её. Видим такую картину:

https://d.radikal.ru/d04/1805/bf/73b0ee006653.jpg

2. Снимаем пластиковую деталь, чтобы получить доступ к механизму изнутри (на фото обозначена стрелкой). Вверху болт под "торкс" (у меня обычный, т.к. "торкс" потерялся), а в нижней части пистон. который отщёлкивается движением "от себя". Вынимаем эту деталь:

https://c.radikal.ru/c37/1805/de/717742eec5ce.jpg

3. В торце двери выковыриваем резиновую заглушку (стрелка):

https://b.radikal.ru/b42/1805/21/889000a63836.jpg

Под этой заглушкой находится металлический стопор пластиковой наружной заглушки рукоятки двери.
дальше понадобится крючок из стальной проволоки или что-то подобное

https://b.radikal.ru/b23/1805/4e/355a7d3a869a.jpg

Крючок нужно просунуть в отверстие загибом вниз и зацепиться за металлический фиксатор (место показано стрелкой; подсвечивал тонким фонариком - ничего не видно без него):

https://c.radikal.ru/c39/1805/e6/a2361fb6f8b4.jpg

Потянуть крючок на себя, чтобы фиксатор стал в положение "открыто" (специально сделал 2 фото на снятой рукоятке, чтобы было понятно: на 1-м фото положение "закрыто" и показано куда должен зацепиться крючок, а на 2-м фото положение "открыто". Стрелки с цифрами обозначают: 1 - отверстие для защёлкивания фиксатора в "закрытое" положение, 2 - наоборот - "открытое"):

https://c.radikal.ru/c15/1805/af/088d34cf0e36.jpg
https://b.radikal.ru/b33/1805/2c/ab8372f870fd.jpg

Для меня это была самая тяжёлая часть, т.к. в маленькую дырочку мало что рассмотришь.

4. Вынимаем заглушку наружной дверной ручки. Она легко выходит (можно поддеть отвёрткой, если не идёт сразу):

https://c.radikal.ru/c16/1805/ca/351694e0864a.jpg

5. Снимаем рукоятку: тянем вдоль назад по ходу движения авто до упора, далее отводим перпендикулярно к двери и вынимаем:

https://d.radikal.ru/d38/1805/71/e451d136aeb1.jpg
https://b.radikal.ru/b22/1805/38/d26ca9c4f4d5.jpg

6. Снимаем пластиковую деталь с демпфером ручки (обычно она выпадает сама):

https://d.radikal.ru/d16/1805/46/e477546ae7af.jpg

7. Придерживая механизм изнутри, отжимаем (стрелка 1) пластиковый фиксатор и сдвигаем (по стрелке 2) механизм, чтобы не сломать зацепы (жёлтые стрелки):

https://c.radikal.ru/c19/1805/5e/3d1df301723b.jpg

8. Изнутри подтягиваем механизм и отсоединяем тросик замка из зажима (стрелка 1) и достаём из рычага через прорезь (обведено) в направлении по стрелкам. После этого можно достать механизм наружу:

https://b.radikal.ru/b37/1805/bf/80d769b0c6ac.jpg

Многие мастера в интернете снимают и сам замок (не отсоединяя тросики от механизма), но это, по-моему, дольше, сложнее и абсолютно не нужно при устранении заедания ручки двери.
Сама проблема заключается в том, что металлическая ось рычага механизма (стрелка 2), поддаваясь коррозии, заклинивает рычаг (буква G), который подпружинен и должен свободно вращаться на ней, и возвращать ручку в исходное положение.
Нужно выпрессовать ось в направлении парных красных стрелочек и вытащить рычаг в сборе с металлической пружиной из посадочных мест (стрелки 1):

https://a.radikal.ru/a11/1805/54/344174fedbb7.jpg

Для этого снимаем металлическую деталь, выпрессовав её ось (стрелка 1) и смотрим, чтобы не потерять пружинку (в районе стрелки с кружочком):

https://d.radikal.ru/d12/1805/f8/d9c0f622e2fc.jpg

Потом снимаем металлический фиксатор наружной заглушки (римская цыфра II на фото):

https://a.radikal.ru/a39/1805/c6/d4ef2cefa8a0.jpg

Затем необходимо просверлить отверстие 4,5 - 5 мм (на фото оно просверлено и обозначено стрелкой) и легкими постукиваниями через него в торец оси выпрессовать саму ось и извлечь со стороны фиксатора, который сняли ранее.

https://c.radikal.ru/c27/1805/cc/3ed1f7825493.jpg

Ржавую ось я зажал в патроне шуруповёрта и быстро почистил от следов коррозии при помощи самой мелкой наждачной бумаги. После чего покрыл тонким слоем смазки TRW для направляющих тормозного суппорта.
Отверстие оси в самом рычаге тоже слегка "полирнул" сверлом.

https://c.radikal.ru/c10/1805/4b/dc91eeb63755.jpg

Затем всё собирается в обратном порядке и уходит на сборку всего 5 - 10 минут.
Многие запаивают рассверленное в механизме отверстие, но я не нашёл в этом необходимости, т.к. ось очень плотно удерживается своими шлицами с противоположной стороны.

Результат: ручка прекрасно функционирует.

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  2
Спасибо сказали: _AlexSander_1

634

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

У меня были крашенные ручки,на них такая болезнь редкость. Посмотрел на закисшую оську и вспомнил про еще один прикол Мегана...Ты еще трапецию дворников не разбирал?

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

635

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Yeka написав:

Ты еще трапецию дворников не разбирал?

Нет. Плз. поподробнее, а то я уже напрягся  shok

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0

636

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

У тебя палец будет такой-http://media.ffclub.ru/up32033-post-2-1217353870.jpg
,а нужно чтобы был такой-https://a.d-cd.net/94a1a6cs-960.jpg
Снимать трапецию,разбирать.чистить-смазывать.Если дойдет до закусывания,не факт что спасешь.Если изношены пласт втулки на яблоках,говорят от Калины подходят.Не знаю-не сравнивал.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0
Спасибо сказали: Tank1

637

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Ок, подумаю - може треба зняти та зробити профілактику?       coffee

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0

638

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Растём ребята!!!

  0

639

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

158720 км

Заміна гальмівної рідини. Роботу виконали на офіційному СТО. Заплатив 778,44 грн.
Причина заміни: торік міняли на СТО вижимний підшипник зчеплення і після того я відчув, що зчеплення стало вимикатись/вмикатись якось не так. Біля самої долівки хапає, а інколи трясе - за рік так і не призвичаївся, бо кожного разу по різному. Ось я й вирішив, що мабуть погано прокачали контур. І був правий, бо після сьогоднішнього візиту на СТО я знову впізнаю своє авто. Проблема вирішена.

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  1

640 Відредаговано Yeka (2018-07-13 22:46:05)

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Tank написав:

Ось я й вирішив, що мабуть погано прокачали контур.

Скрипів головний,при вижимі.Скрипів по падлючому,так вміє,мабуть тільки Рено, кожне 4-7,хз яке натискання.Не системно,не голосно.В пробках вибішувало шо пісець.  acklad  acklad  acklad Думав пиловик на штоку.І бризкав,і мазав... Потім вкурвило до печінок,розколупав головний до нитки...Та там і не має що колупать-шток,поршень і зворотна пружина. Короч завоздушив.Прокачували у двох.Один качав,а я дежав штуцер в переході трубка-вижимний,руками,скільки хватало дурі.Нажим-тиск росте,роз"єм розходиться в руках-викид рідини з повітрям.Руками жмеш -тиск пада,трубка входить на місце.Доступ там як у Рено.Обісрав весь прилеглий простір гальмівною,права рука була синя.Гальмівну потім змив гарячою водою з шланга.Спочатку грався шлангочкою і скобочками,як в мурзілці пишуть,до лампочки.
Але після провороту поршня відносно пружини скрип пропав.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  1

641

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Yeka написав:

Обісрав весь прилеглий простір гальмівною,права рука була синя.

lol  big_smile  rock  Теж пройшов через це кілька років тому. Гальма можна прокачати самому легко і результат видно. А зчеплення - ще та камасутра. Я зараз впевнений, що самому (без спецобладнання) його не треба зачіпати.  nose_eat

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0

642

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

160870 км

Із неочікуваного.

Ремонтував адаптер живлення відеореєстратора і довелось знову прокладати кабель по за декоративними елементами салону. Раптом за сонячним козирком побачив смачну руду пляму невідомого походження. Розстроївся, звісно ж.
Потолок і без того був брудний. Приблизно шість років тому підвозив знайоміх, а у них була відкрита бутилка червоного ігристого і всьо то ігристе через деякий час збовтування, шляхом переміщення по криворізькій дорозі, в одну мить перекочувало на мій потолок. Я намагався відмити, і на мийці замовляв хімчистку - нічого не допомогло.
Так ось, повертаючись до останньої плями, без особливого ентузіазму і нічого не очікуючи, я взяв до рук ганчірку і випадково куплений очисник салону. Наніс очисник на пляму і протер ганчіркою. Пляма зникла. Я подумав, що то не сер'йозна пляма і, нічого не очікуючи, наніс очисник на застарілі плямі від ігристого. То було просто чудо - плями щезли. Натхнений успіхом я відмив весь потолок і всі світлі панелі декору від застаріліх плям. Це щось неймовірне - тепер чистота в авто. А я вже замислювався над заміною потолочної панелі.

Ділюся знахідкою гідної для використання автохімії.

https://c.radikal.ru/c10/1810/ef/d9fd97dd76b5.jpg

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0
Спасибо сказали: kiyn73, Clone-772

643 Відредаговано Yeka (2018-10-07 08:57:51)

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

https://cdn.27.ua/499/07/98/264088_1.jpeg
В мене був світлий,бєжевий салон.То цей засіб жив в машині.Люба капля з вікна на тканині карт залишала плями.Не говорячи про дітей з цукерками і тд.Виручав завжди.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0
Спасибо сказали: Tank1

644 Відредаговано Tank (2018-11-06 21:42:58)

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

162400 км

Перехід з літньої гуми на зимову.

Літня гума Brigestone Turanza T-001 на легкосплавних дисках пройшла за сезон 7778 км, а за весь строк експлуатації - 45656 км. Схоже на те, що доведеться в наступному сезоні купити пару нових літніх колес. Відремонтований зваркою легкосплавний диск тримається гідно.

Зимова гума GOODYEAR UltraGrip Ice 2 195/65R15 95T XL на сталевих дисках.

Також відремонтував храповий механізм стояночного гальма. Перестала (не відразу, а поступово) працювати тріскачка. На форумах знайшов, що проблема в руків'ї гальма. Розібрав. Так і є - розбився отвір тримача поворотної пружинки.
Клейовим пістолетом поновив той отвір. Тепер все працює. І тепер я знаю: щоб розібрати руків'я треба його верхню частину зсунути вперед  focus

https://a.radikal.ru/a20/1811/f7/60c41f04711d.jpg

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0

645

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

166165 км

Намалювались 2 проблемки, пов'язані з віком авта.

1-а проблема (вирішена).

30 березня мив автомобіль мінімийкою і помітив, що права фара всередині вся запотіла. Дуже здивувався, але не було часу розібратися - поїздка в Київ. Після поїздки ставлю в гараж і почав придивлятися що там та й бачу, що запотівання є і ще помічаю, що лінзи дуже-дуже мутні. Давно помічав, щоразу включаючи ближнє світло, здавалось, що одна фара не працює. Виходю, дивлюсь - світиться.
Згадую, що багато раз чув про чистку лінз і розумію, що треба робити це зараз. Вчора почитав на форумах і зрозумів, що є кілька шляхів вирішення. Я обрав ось цей спосіб: https://youtu.be/76epWY2bG7Q

Готовий був займатись цим два дні, але впорався за 4 години. Бампер і фари на Меган-2 знімаються дуже легко і швидко: 7-10 хвилин. Блок лінзи розбирається і виймається теж не важко (на фото розібраний блок лінзи):

https://b.radikal.ru/b38/1904/09/12153fd94157.jpg

Фари всередині були чисті (за виключенням самих лінз). Відбивачі теж чисті.

А от збирав 1,5 години першу. Це було схоже на створення сувеніру "кораблик в пляшці". Кілька раз все розвалювалося і сипалося в середину. В кінці напрацював таки свою схему збирання:
1) підклеїв акуратно лінзу до тієї частини блоку де є шліц під паз лінзи і засунув це першим до блоку;
2) потім засунув другу часину блоку та частково з'єднав з першою до якої підклеєна лінза, щоб ця друга половинка нікуди не зіскочила і не зламала халабуду;
3) армованим скотчем з'єднав між собою відбивач і металеву рамку і засунув їх останніми;
4) потім за допомогою двох пальців і кількох нецензурних слів потихеньку від'єднується половинка корпусу, що не приклеєна до лінзи і заводиться в пази половинки з лінзою відбивач з рамкою, і нарешті після цього одягаеться і замикається друга половінка корпусу

Потім весь блок лінзи повертається у правильне положення і подається на свої місця і одягаеться на дві направляючі по діагоналі, а по іншій діагоналі кріпиться двома гвинтами під торкс (в більш ранніх версіях були три гайки на 5,5). Один гвинт закручується легко і можна його встановити пальцями, а інший я приклеював до викрутки скотчем, щоб подати його на місце.
І останнє: знімається скотч, яким скріплені відбивач і рамка (бо згорить нафік і наробить диму, який знову закоптить лінзу).

Знайшов причину запотівання правої фари. Заглушка отвору дальнього світла була зам'ята трішки при заміні лампочки і тому через цю негерметичність до блоку фари потрапляла волога. Поправив. З другою фарою упорався на пів години швидше.

2-га проблема (в процесі пошуку оптимального рішення).

Приблизно тиждень тому почав через раз спрацьовувати електропривід замка водійської двері. То не відкривається, то не закривається. Сьогодні і до нього добрався я. Замок знімається легко (всього 10 хвилин разом з обшивкою двері і зовнішньою дверною ручкою).

На фото вже зі знятою кришкою:

https://d.radikal.ru/d26/1904/7c/d5cecbb05f85.jpg

Блок мотора і мотор теж легко знімаються (одним рухом):

https://b.radikal.ru/b40/1904/a9/f5eb4d012fe9.jpg
https://d.radikal.ru/d28/1904/44/61d9e50d0592.jpg

А от сам мотор я не зміг розібрати. Метал корпусу такий дебелий, що не можна розігнути і я побоявся зламати пластикову кришку блоку щіток.

Новий оригінальний замок коштує приблизно 4500 грн. Б/у приблизно від 400 до 900, але ніхто не дає гарантії, що мотор там живий. Поставив поки що все на місце і залишив як є. Буду відмикати ключем і спробую знайти мотор окремо. Або б/у замок з гарнтією, що мотор робочий.

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0
Спасибо сказали: _AlexSander_1

646

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Tank написав:

166165 км

Намалювались 2 проблемки, пов'язані з віком авта.

1-а проблема (вирішена).

30 березня мив автомобіль мінімийкою і помітив, що права фара всередині вся запотіла. Дуже здивувався, але не було часу розібратися - поїздка в Київ. Після поїздки ставлю в гараж і почав придивлятися що там та й бачу, що запотівання є і ще помічаю, що лінзи дуже-дуже мутні. Давно помічав, щоразу включаючи ближнє світло, здавалось, що одна фара не працює. Виходю, дивлюсь - світиться.
Згадую, що багато раз чув про чистку лінз і розумію, що треба робити це зараз. Вчора почитав на форумах і зрозумів, що є кілька шляхів вирішення. Я обрав ось цей спосіб: https://youtu.be/76epWY2bG7Q

Готовий був займатись цим два дні, але впорався за 4 години. Бампер і фари на Меган-2 знімаються дуже легко і швидко: 7-10 хвилин. Блок лінзи розбирається і виймається теж не важко (на фото розібраний блок лінзи):

https://b.radikal.ru/b38/1904/09/12153fd94157.jpg

Фари всередині були чисті (за виключенням самих лінз). Відбивачі теж чисті.

А от збирав 1,5 години першу. Це було схоже на створення сувеніру "кораблик в пляшці". Кілька раз все розвалювалося і сипалося в середину. В кінці напрацював таки свою схему збирання:
1) підклеїв акуратно лінзу до тієї частини блоку де є шліц під паз лінзи і засунув це першим до блоку;
2) потім засунув другу часину блоку та частково з'єднав з першою до якої підклеєна лінза, щоб ця друга половинка нікуди не зіскочила і не зламала халабуду;
3) армованим скотчем з'єднав між собою відбивач і металеву рамку і засунув їх останніми;
4) потім за допомогою двох пальців і кількох нецензурних слів потихеньку від'єднується половинка корпусу, що не приклеєна до лінзи і заводиться в пази половинки з лінзою відбивач з рамкою, і нарешті після цього одягаеться і замикається друга половінка корпусу

Потім весь блок лінзи повертається у правильне положення і подається на свої місця і одягаеться на дві направляючі по діагоналі, а по іншій діагоналі кріпиться двома гвинтами під торкс (в більш ранніх версіях були три гайки на 5,5). Один гвинт закручується легко і можна його встановити пальцями, а інший я приклеював до викрутки скотчем, щоб подати його на місце.
І останнє: знімається скотч, яким скріплені відбивач і рамка (бо згорить нафік і наробить диму, який знову закоптить лінзу).

Знайшов причину запотівання правої фари. Заглушка отвору дальнього світла була зам'ята трішки при заміні лампочки і тому через цю негерметичність до блоку фари потрапляла волога. Поправив. З другою фарою упорався на пів години швидше.

2-га проблема (в процесі пошуку оптимального рішення).

Приблизно тиждень тому почав через раз спрацьовувати електропривід замка водійської двері. То не відкривається, то не закривається. Сьогодні і до нього добрався я. Замок знімається легко (всього 10 хвилин разом з обшивкою двері і зовнішньою дверною ручкою).

На фото вже зі знятою кришкою:

https://d.radikal.ru/d26/1904/7c/d5cecbb05f85.jpg

Блок мотора і мотор теж легко знімаються (одним рухом):

https://b.radikal.ru/b40/1904/a9/f5eb4d012fe9.jpg
https://d.radikal.ru/d28/1904/44/61d9e50d0592.jpg

А от сам мотор я не зміг розібрати. Метал корпусу такий дебелий, що не можна розігнути і я побоявся зламати пластикову кришку блоку щіток.

Новий оригінальний замок коштує приблизно 4500 грн. Б/у приблизно від 400 до 900, але ніхто не дає гарантії, що мотор там живий. Поставив поки що все на місце і залишив як є. Буду відмикати ключем і спробую знайти мотор окремо. Або б/у замок з гарнтією, що мотор робочий.

Схожий моторчик десь є,спробую знайти.Зі Шкоди,з блоку регулювання нахилу фар.

Логан синий 1.5dCi Laureat ABS диски...
Citroen Berlingo 1.6 XTR HDi
  0
Спасибо сказали: Tank1

647

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Ой, буду дуже вдячний!

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0

648

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Олег, от логановского замка посмотри.

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0
Спасибо сказали: Tank1

649

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Дякую, Саша! Треба глянути, дійсно.  rock

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0

650 Відредаговано Clone-77 (2019-04-07 21:09:59)

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Нажаль,трохи не таке.Шестерня зі сторони колектора на вашому(не типово).
/upload/iblock/268/IMG_20190407_205742.jpg
На моєму інакше.
/upload/iblock/342/IMG_20190407_205658.jpg

Логан синий 1.5dCi Laureat ABS диски...
Citroen Berlingo 1.6 XTR HDi
  0
Спасибо сказали: Tank1