Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)
Аплодирую!!!!
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)
Сторінки Назад 1 … 24 25 26 27 28 29 30 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Аплодирую!!!!
155065 км
Замінив нові штанги стабілізатора на старі оригінальні заводські.
П'ять днів тому почув клацання в правій частині попереду в момент початку руху і особливо при повороті ліворуч. По відчуттям, наче щось недозатягнуто.
Сьогодні вивісив передок та почав шукати. Перемацав все, що є знизу. Навіть довелось знімати хомут на рульовому, щоб пересвідчитись: чи на своєму місті втулка.
Під кінець почав розкачувати рукою нові, недавно встановлені штанги стабілізатора MAPCO і підозра таки впала на праву. Пробував дозатягнути, але нічого - клацає та й годі. Йорзає різьбою в отворі на стабілізаторі і ніяк не стане.
То, не довго думавши, взяв та й поставив старі штанги (добре, що не викинув і добре, що вони ще пригодні). І (чудеса) все стало, як моноліт - не клацає.
Ось ще один приклад і урок на майбутне, що скупий платить двічі. Треба було ставити оригінал!!! Більше ніяких аналогів!!!
Нові штанги виглядають дуже добротно. Чому нові штанги не стають як треба - я поки що так і не зрозумів.
Чому нові штанги не стають як треба - я поки що так і не зрозумів.
З вище описаного зрозумів що різьбовий палець стійки "гуляє" в отворах амортизатора,чи вала стабілізатора,навіть з затягнутою гайкою?
GOODYEAR UltraGrip Ice 2 195/65R15 95T X
Подскажи по размеру
Родной разве не 205/65/15 ?
З вище описаного зрозумів що різьбовий палець стійки "гуляє" в отворах амортизатора,чи вала стабілізатора,навіть з затягнутою гайкою?
Схоже, що саме так. У мене гуляло в отворі стабілізатору праворуч. Ліворуч нормально стало.
Родной разве не 205/65/15 ?
З нуля стояли 195-65-R15 на сталевих дисках, але можна і 205. Все залежить від ширини самого диску. Мої сталеві диски допускають 205, але я впевнений, що для зимових умов краще зменшити пляму контакту, а тому вибрав 195.
У мене гуляло в отворі стабілізатору праворуч. Ліворуч нормально стало.
А різьбові частини не порівнював старої стійки і нової в мм? Може не оригинал торохи тонший?
Може не оригинал торохи тонший?
Однакові. Я навіть на нові штанги використав старі гайки з оригіналу, бо вони йдуть з вбудованою шайбою, а з новими шайб не було. Можливо діло в самому металі виробу і він тому й ковзає по поверхні (з тормозними дисками Bilstein було саме так - погана сумісність з матеріалом колодок). Але це все припущення. Точно невідомо чому так і мабуть залишиться загадкою.
155331 км
Ремонт дверной ручки Renault Megane II.
(російською, бо інакше зрозуміють тільки українці, а це може кому ще згодиться)
Месяц назад заметил, что ручка задней двери перестала возвращаться в исходное положение:
Проблема не очевидная и, ввиду отсутствия подробной схемы механизма дверной ручки, я бы долго угадывал причину. Но к счастью есть интернет.
Нашёл много видео по данной теме, но в этих роликах очень много неточностей, а иногда и лишних советов. Поэтому решил расписать подробно (Может ещё когда-нибудь пригодится).
1. Снимаем верхнюю часть внутренней обивки двери. Откручиваем саморез и болт под "торкс" (саморез в рукоятке двери, а болт в ручке замка), снимаем рукоятку и ручку (от ручки плоской отвёрткой отделяем тросик замка), а затем уверенными но аккуратными движениями "на себя" тянем верхнюю часть обшивки двери, чтобы отщёлкнулись пистоны, и снимаем её. Видим такую картину:
2. Снимаем пластиковую деталь, чтобы получить доступ к механизму изнутри (на фото обозначена стрелкой). Вверху болт под "торкс" (у меня обычный, т.к. "торкс" потерялся), а в нижней части пистон. который отщёлкивается движением "от себя". Вынимаем эту деталь:
3. В торце двери выковыриваем резиновую заглушку (стрелка):
Под этой заглушкой находится металлический стопор пластиковой наружной заглушки рукоятки двери.
дальше понадобится крючок из стальной проволоки или что-то подобное
Крючок нужно просунуть в отверстие загибом вниз и зацепиться за металлический фиксатор (место показано стрелкой; подсвечивал тонким фонариком - ничего не видно без него):
Потянуть крючок на себя, чтобы фиксатор стал в положение "открыто" (специально сделал 2 фото на снятой рукоятке, чтобы было понятно: на 1-м фото положение "закрыто" и показано куда должен зацепиться крючок, а на 2-м фото положение "открыто". Стрелки с цифрами обозначают: 1 - отверстие для защёлкивания фиксатора в "закрытое" положение, 2 - наоборот - "открытое"):
Для меня это была самая тяжёлая часть, т.к. в маленькую дырочку мало что рассмотришь.
4. Вынимаем заглушку наружной дверной ручки. Она легко выходит (можно поддеть отвёрткой, если не идёт сразу):
5. Снимаем рукоятку: тянем вдоль назад по ходу движения авто до упора, далее отводим перпендикулярно к двери и вынимаем:
6. Снимаем пластиковую деталь с демпфером ручки (обычно она выпадает сама):
7. Придерживая механизм изнутри, отжимаем (стрелка 1) пластиковый фиксатор и сдвигаем (по стрелке 2) механизм, чтобы не сломать зацепы (жёлтые стрелки):
8. Изнутри подтягиваем механизм и отсоединяем тросик замка из зажима (стрелка 1) и достаём из рычага через прорезь (обведено) в направлении по стрелкам. После этого можно достать механизм наружу:
Многие мастера в интернете снимают и сам замок (не отсоединяя тросики от механизма), но это, по-моему, дольше, сложнее и абсолютно не нужно при устранении заедания ручки двери.
Сама проблема заключается в том, что металлическая ось рычага механизма (стрелка 2), поддаваясь коррозии, заклинивает рычаг (буква G), который подпружинен и должен свободно вращаться на ней, и возвращать ручку в исходное положение.
Нужно выпрессовать ось в направлении парных красных стрелочек и вытащить рычаг в сборе с металлической пружиной из посадочных мест (стрелки 1):
Для этого снимаем металлическую деталь, выпрессовав её ось (стрелка 1) и смотрим, чтобы не потерять пружинку (в районе стрелки с кружочком):
Потом снимаем металлический фиксатор наружной заглушки (римская цыфра II на фото):
Затем необходимо просверлить отверстие 4,5 - 5 мм (на фото оно просверлено и обозначено стрелкой) и легкими постукиваниями через него в торец оси выпрессовать саму ось и извлечь со стороны фиксатора, который сняли ранее.
Ржавую ось я зажал в патроне шуруповёрта и быстро почистил от следов коррозии при помощи самой мелкой наждачной бумаги. После чего покрыл тонким слоем смазки TRW для направляющих тормозного суппорта.
Отверстие оси в самом рычаге тоже слегка "полирнул" сверлом.
Затем всё собирается в обратном порядке и уходит на сборку всего 5 - 10 минут.
Многие запаивают рассверленное в механизме отверстие, но я не нашёл в этом необходимости, т.к. ось очень плотно удерживается своими шлицами с противоположной стороны.
Результат: ручка прекрасно функционирует.
У меня были крашенные ручки,на них такая болезнь редкость. Посмотрел на закисшую оську и вспомнил про еще один прикол Мегана...Ты еще трапецию дворников не разбирал?
Ты еще трапецию дворников не разбирал?
Нет. Плз. поподробнее, а то я уже напрягся
У тебя палец будет такой-
,а нужно чтобы был такой-
Снимать трапецию,разбирать.чистить-смазывать.Если дойдет до закусывания,не факт что спасешь.Если изношены пласт втулки на яблоках,говорят от Калины подходят.Не знаю-не сравнивал.
Ок, подумаю - може треба зняти та зробити профілактику?
158720 км
Заміна гальмівної рідини. Роботу виконали на офіційному СТО. Заплатив 778,44 грн.
Причина заміни: торік міняли на СТО вижимний підшипник зчеплення і після того я відчув, що зчеплення стало вимикатись/вмикатись якось не так. Біля самої долівки хапає, а інколи трясе - за рік так і не призвичаївся, бо кожного разу по різному. Ось я й вирішив, що мабуть погано прокачали контур. І був правий, бо після сьогоднішнього візиту на СТО я знову впізнаю своє авто. Проблема вирішена.
Ось я й вирішив, що мабуть погано прокачали контур.
Скрипів головний,при вижимі.Скрипів по падлючому,так вміє,мабуть тільки Рено, кожне 4-7,хз яке натискання.Не системно,не голосно.В пробках вибішувало шо пісець. Думав пиловик на штоку.І бризкав,і мазав... Потім вкурвило до печінок,розколупав головний до нитки...Та там і не має що колупать-шток,поршень і зворотна пружина. Короч завоздушив.Прокачували у двох.Один качав,а я дежав штуцер в переході трубка-вижимний,руками,скільки хватало дурі.Нажим-тиск росте,роз"єм розходиться в руках-викид рідини з повітрям.Руками жмеш -тиск пада,трубка входить на місце.Доступ там як у Рено.Обісрав весь прилеглий простір гальмівною,права рука була синя.Гальмівну потім змив гарячою водою з шланга.Спочатку грався шлангочкою і скобочками,як в мурзілці пишуть,до лампочки.
Але після провороту поршня відносно пружини скрип пропав.
Обісрав весь прилеглий простір гальмівною,права рука була синя.
Теж пройшов через це кілька років тому. Гальма можна прокачати самому легко і результат видно. А зчеплення - ще та камасутра. Я зараз впевнений, що самому (без спецобладнання) його не треба зачіпати.
160870 км
Із неочікуваного.
Ремонтував адаптер живлення відеореєстратора і довелось знову прокладати кабель по за декоративними елементами салону. Раптом за сонячним козирком побачив смачну руду пляму невідомого походження. Розстроївся, звісно ж.
Потолок і без того був брудний. Приблизно шість років тому підвозив знайоміх, а у них була відкрита бутилка червоного ігристого і всьо то ігристе через деякий час збовтування, шляхом переміщення по криворізькій дорозі, в одну мить перекочувало на мій потолок. Я намагався відмити, і на мийці замовляв хімчистку - нічого не допомогло.
Так ось, повертаючись до останньої плями, без особливого ентузіазму і нічого не очікуючи, я взяв до рук ганчірку і випадково куплений очисник салону. Наніс очисник на пляму і протер ганчіркою. Пляма зникла. Я подумав, що то не сер'йозна пляма і, нічого не очікуючи, наніс очисник на застарілі плямі від ігристого. То було просто чудо - плями щезли. Натхнений успіхом я відмив весь потолок і всі світлі панелі декору від застаріліх плям. Це щось неймовірне - тепер чистота в авто. А я вже замислювався над заміною потолочної панелі.
Ділюся знахідкою гідної для використання автохімії.
В мене був світлий,бєжевий салон.То цей засіб жив в машині.Люба капля з вікна на тканині карт залишала плями.Не говорячи про дітей з цукерками і тд.Виручав завжди.
162400 км
Перехід з літньої гуми на зимову.
Літня гума Brigestone Turanza T-001 на легкосплавних дисках пройшла за сезон 7778 км, а за весь строк експлуатації - 45656 км. Схоже на те, що доведеться в наступному сезоні купити пару нових літніх колес. Відремонтований зваркою легкосплавний диск тримається гідно.
Зимова гума GOODYEAR UltraGrip Ice 2 195/65R15 95T XL на сталевих дисках.
Також відремонтував храповий механізм стояночного гальма. Перестала (не відразу, а поступово) працювати тріскачка. На форумах знайшов, що проблема в руків'ї гальма. Розібрав. Так і є - розбився отвір тримача поворотної пружинки.
Клейовим пістолетом поновив той отвір. Тепер все працює. І тепер я знаю: щоб розібрати руків'я треба його верхню частину зсунути вперед
166165 км
Намалювались 2 проблемки, пов'язані з віком авта.
1-а проблема (вирішена).
30 березня мив автомобіль мінімийкою і помітив, що права фара всередині вся запотіла. Дуже здивувався, але не було часу розібратися - поїздка в Київ. Після поїздки ставлю в гараж і почав придивлятися що там та й бачу, що запотівання є і ще помічаю, що лінзи дуже-дуже мутні. Давно помічав, щоразу включаючи ближнє світло, здавалось, що одна фара не працює. Виходю, дивлюсь - світиться.
Згадую, що багато раз чув про чистку лінз і розумію, що треба робити це зараз. Вчора почитав на форумах і зрозумів, що є кілька шляхів вирішення. Я обрав ось цей спосіб: https://youtu.be/76epWY2bG7Q
Готовий був займатись цим два дні, але впорався за 4 години. Бампер і фари на Меган-2 знімаються дуже легко і швидко: 7-10 хвилин. Блок лінзи розбирається і виймається теж не важко (на фото розібраний блок лінзи):
Фари всередині були чисті (за виключенням самих лінз). Відбивачі теж чисті.
А от збирав 1,5 години першу. Це було схоже на створення сувеніру "кораблик в пляшці". Кілька раз все розвалювалося і сипалося в середину. В кінці напрацював таки свою схему збирання:
1) підклеїв акуратно лінзу до тієї частини блоку де є шліц під паз лінзи і засунув це першим до блоку;
2) потім засунув другу часину блоку та частково з'єднав з першою до якої підклеєна лінза, щоб ця друга половинка нікуди не зіскочила і не зламала халабуду;
3) армованим скотчем з'єднав між собою відбивач і металеву рамку і засунув їх останніми;
4) потім за допомогою двох пальців і кількох нецензурних слів потихеньку від'єднується половинка корпусу, що не приклеєна до лінзи і заводиться в пази половинки з лінзою відбивач з рамкою, і нарешті після цього одягаеться і замикається друга половінка корпусу
Потім весь блок лінзи повертається у правильне положення і подається на свої місця і одягаеться на дві направляючі по діагоналі, а по іншій діагоналі кріпиться двома гвинтами під торкс (в більш ранніх версіях були три гайки на 5,5). Один гвинт закручується легко і можна його встановити пальцями, а інший я приклеював до викрутки скотчем, щоб подати його на місце.
І останнє: знімається скотч, яким скріплені відбивач і рамка (бо згорить нафік і наробить диму, який знову закоптить лінзу).
Знайшов причину запотівання правої фари. Заглушка отвору дальнього світла була зам'ята трішки при заміні лампочки і тому через цю негерметичність до блоку фари потрапляла волога. Поправив. З другою фарою упорався на пів години швидше.
2-га проблема (в процесі пошуку оптимального рішення).
Приблизно тиждень тому почав через раз спрацьовувати електропривід замка водійської двері. То не відкривається, то не закривається. Сьогодні і до нього добрався я. Замок знімається легко (всього 10 хвилин разом з обшивкою двері і зовнішньою дверною ручкою).
На фото вже зі знятою кришкою:
Блок мотора і мотор теж легко знімаються (одним рухом):
А от сам мотор я не зміг розібрати. Метал корпусу такий дебелий, що не можна розігнути і я побоявся зламати пластикову кришку блоку щіток.
Новий оригінальний замок коштує приблизно 4500 грн. Б/у приблизно від 400 до 900, але ніхто не дає гарантії, що мотор там живий. Поставив поки що все на місце і залишив як є. Буду відмикати ключем і спробую знайти мотор окремо. Або б/у замок з гарнтією, що мотор робочий.
166165 км
Намалювались 2 проблемки, пов'язані з віком авта.
1-а проблема (вирішена).
30 березня мив автомобіль мінімийкою і помітив, що права фара всередині вся запотіла. Дуже здивувався, але не було часу розібратися - поїздка в Київ. Після поїздки ставлю в гараж і почав придивлятися що там та й бачу, що запотівання є і ще помічаю, що лінзи дуже-дуже мутні. Давно помічав, щоразу включаючи ближнє світло, здавалось, що одна фара не працює. Виходю, дивлюсь - світиться.
Згадую, що багато раз чув про чистку лінз і розумію, що треба робити це зараз. Вчора почитав на форумах і зрозумів, що є кілька шляхів вирішення. Я обрав ось цей спосіб: https://youtu.be/76epWY2bG7QГотовий був займатись цим два дні, але впорався за 4 години. Бампер і фари на Меган-2 знімаються дуже легко і швидко: 7-10 хвилин. Блок лінзи розбирається і виймається теж не важко (на фото розібраний блок лінзи):
Фари всередині були чисті (за виключенням самих лінз). Відбивачі теж чисті.
А от збирав 1,5 години першу. Це було схоже на створення сувеніру "кораблик в пляшці". Кілька раз все розвалювалося і сипалося в середину. В кінці напрацював таки свою схему збирання:
1) підклеїв акуратно лінзу до тієї частини блоку де є шліц під паз лінзи і засунув це першим до блоку;
2) потім засунув другу часину блоку та частково з'єднав з першою до якої підклеєна лінза, щоб ця друга половинка нікуди не зіскочила і не зламала халабуду;
3) армованим скотчем з'єднав між собою відбивач і металеву рамку і засунув їх останніми;
4) потім за допомогою двох пальців і кількох нецензурних слів потихеньку від'єднується половинка корпусу, що не приклеєна до лінзи і заводиться в пази половинки з лінзою відбивач з рамкою, і нарешті після цього одягаеться і замикається друга половінка корпусуПотім весь блок лінзи повертається у правильне положення і подається на свої місця і одягаеться на дві направляючі по діагоналі, а по іншій діагоналі кріпиться двома гвинтами під торкс (в більш ранніх версіях були три гайки на 5,5). Один гвинт закручується легко і можна його встановити пальцями, а інший я приклеював до викрутки скотчем, щоб подати його на місце.
І останнє: знімається скотч, яким скріплені відбивач і рамка (бо згорить нафік і наробить диму, який знову закоптить лінзу).Знайшов причину запотівання правої фари. Заглушка отвору дальнього світла була зам'ята трішки при заміні лампочки і тому через цю негерметичність до блоку фари потрапляла волога. Поправив. З другою фарою упорався на пів години швидше.
2-га проблема (в процесі пошуку оптимального рішення).
Приблизно тиждень тому почав через раз спрацьовувати електропривід замка водійської двері. То не відкривається, то не закривається. Сьогодні і до нього добрався я. Замок знімається легко (всього 10 хвилин разом з обшивкою двері і зовнішньою дверною ручкою).
На фото вже зі знятою кришкою:
Блок мотора і мотор теж легко знімаються (одним рухом):
А от сам мотор я не зміг розібрати. Метал корпусу такий дебелий, що не можна розігнути і я побоявся зламати пластикову кришку блоку щіток.
Новий оригінальний замок коштує приблизно 4500 грн. Б/у приблизно від 400 до 900, але ніхто не дає гарантії, що мотор там живий. Поставив поки що все на місце і залишив як є. Буду відмикати ключем і спробую знайти мотор окремо. Або б/у замок з гарнтією, що мотор робочий.
Схожий моторчик десь є,спробую знайти.Зі Шкоди,з блоку регулювання нахилу фар.
Ой, буду дуже вдячний!
Олег, от логановского замка посмотри.
Дякую, Саша! Треба глянути, дійсно.
Сторінки Назад 1 … 24 25 26 27 28 29 30 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)
Згенеровано за 0.180 секунд(и), виконано 88 запитів