1 Відредаговано Yeka (2024-03-24 12:32:33)

Тема: Logan MCV 1.6 8V K7M710 2008р

Logan MCV 1.6 8V
Заміна погружного паливного фільтра в бакові.Пробіг 177т.км
/upload/iblock/936/e4nrv4pbf28t33j7ir9bf8ggph46y7v1/photo_2024_03_24_09_28_07.jpg
За 16 років видно що туди ніхто не лазив.
Після поверхневого видалення бруду з'явилися мітки.Стрілка на насосі,стрілка на кришці-гайці(обведено синім). Ще одну мітку на бакові нацарапав сам.Якщо встановити не по міткам поплавок може чіплятись за стінки бака,а кришка буде,або не дотягнута,або лопне від перетяжки.
/upload/iblock/131/jln6qz90c77c3ny0x3m9u56i4c8e1ufq/photo_2024_03_24_09_28_17.jpg
На дні бака сюрприз в виді палиці.Але більше бруду,води не виявив.На цій фотці добре видно стрілку-мітку на гайці.
/upload/iblock/7b5/shh5g6ue18ivv8ocs5a7aohti41eo0gn/photo_2024_03_24_09_28_30.jpg
Після того як зняли насос -гайку ОБОВЯЗКОВО закрутити на місце! Є великий шанс,що поки будете мудохатись з насосом горловину поведе і назад вже нічого не закрутите.
Набір для заміни фільтра,з права насос в зборі від Ніссана Хтейла,на всякий випадок.
/upload/iblock/2da/0j15c9xlg8lkgew3pya1lev0y84sgsee/photo_2024_03_24_09_28_22.jpg
Лівий-Логан
/upload/iblock/2d3/sgj69n5c6w4pltbq1a56jj1hoj9jygcu/photo_2024_03_24_09_28_26.jpg
У відстійнику бруду майже не було,паливоприймальна сіточка не настільки страшна як я собі уявляв.А от сам фільтр...
/upload/iblock/884/wemq1c7hsp69o70srn1gbcq945l0iyga/photo_2024_03_24_09_28_39.jpg
Спасало тільки те що в нього здорова площа фільтраціі і насос через нього продавлював.Був би він меньший машина давно стала. Ну і якість пального... Після покупки відразу було встановлене ГБО,на нашому бензині пробіг кілометрів 500 від сили.
/upload/iblock/eca/cb946fqobkmwq1velrb2q7g0lnvbq1dw/photo_2024_03_24_09_29_02.jpg /upload/iblock/202/2iaya641flvt7motoegcpsb67hsic61k/photo_2024_03_24_09_28_59.jpg
Різниця між старим і новим ущільн.кільцем.Старе-чорне.
/upload/iblock/1e7/1qeeso043898fn6wcf154qd5ed3g3z8o/photo_2024_03_24_09_28_43.jpg /upload/iblock/490/dh71b1whdaew0ret4t4dudavmjq52w4f/photo_2024_03_24_09_28_50.jpg
Заміна кільця обовязкова! Рідне кільце від палива та часу збільшилось в розмірі.Зазор між кільцем і горловиною(відмічено червоним) не дасть вам затягнути герметично кришку.Рідну кришку не міняв.Вона без пошкоджень, масивніша і зроблена з кращого пластику.
     З висновків-без нового ущільн кільця на бак,та будівельн фена приступати до заміни фільтра не рекомендую.
/upload/iblock/b7f/0xc3aqoplxo3jpxa85nf35rqak46v0nv/photo_2024_03_24_09_28_53.jpg
Зняв паливну рампу з форсунками.Нижні кільця під заміну-дубові. Підходять з ВАЗ-2110. Верхні не міняв,вони у гарному стані і на виляд якісніші за ремонтні.
Форсунки промив карбклінером-наливав у верхню гільзу форсунки,живлення приривчасто від АКб на контакти. Карбклінер через форсунку витікав вниз.До форсунок особливих питань не було тому з чисткою,видумуванням всяких перехідників, не заморочувався.
/upload/iblock/6b0/eamxvwcxwndxvnxtf3fa9cjyxqii7sfi/photo_2024_03_24_09_29_05.jpg
Помічниця зла,бо весь двір смердить бензином.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0
Спасибо сказали: НАЗАВР1



2

Re: Logan MCV 1.6 8V K7M710 2008р

Yeka, цей фільтр за розмірами такий як і рідний? По фото здається трохи більшим. Я собі ставив Masuma MFF-N225.

Dacia Logan Phase 2 AMBIANCE 1.4 MPI
  0

3 Відредаговано Yeka (2024-03-25 09:50:33)

Re: Logan MCV 1.6 8V K7M710 2008р

Grim написав:

цей фільтр за розмірами такий як і рідний? По фото здається трохи більшим.

В діаметрі такий самий. Бо на нього норм ставав як і рідний відстійник з клапанами,так і з Хтрейла.По висоті не міряв.Став-то й став. Єдина відмінність це кріплення самого паливного насоса в середині бублика фільтра.У французів це просто боковий прилив,а ніссанівці заморочилися і зробили окрему деталь на трьох фіксаторах.Але це не суттєво.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0
Спасибо сказали: Grim1

4 Відредаговано autofraht (2024-03-25 15:06:26)

Re: Logan MCV 1.6 8V K7M710 2008р

Yeka написав:

Заміна кільця обовязкова! Рідне кільце від палива та часу збільшилось в розмірі.Зазор між кільцем і горловиною(відмічено червоним) не дасть вам затягнути герметично кришку

Я коли мудохався з бензанососами , котрі горіли один за одним. Цю процедуру с кільцем проходив купу разів. Перший раз купивши нове кільце, мені продавець (а потім бачив у ЗЕНИКОМА начебто) дав пораду.. - кільце розбухає від контакту з бензом, при демонтажу протерти його як найшвидше насухо і не викидати! Висохне - вернеться в розмір.
Так воно і є! Перевірено мною!
Якщо мало часу, чи витягнув та вставив, то ставив нове, а старе не викидав. Потім воно вертаеться у розмір і чудово тримаеться на пояску горловини. С часом я вже не відрізняв де старе а де нове. Якщо сухі, то обидва в розмірі!
Правда у мене стара резинка (рідна) теж була зеленого кольору як і нова..

Dacia Logan MCV Laureat 1.6  16V  Hi-Flex  5 мест  2011г. + ГБО на 60 л. Красный рубин
+ВАЗ 2107 почти 1.6 л.  84 г. ГБО 2 пок. "Желтая ракета"
  0

5

Re: Logan MCV 1.6 8V K7M710 2008р

autofraht написав:

Якщо мало часу, чи витягнув та вставив, то ставив нове, а старе не викидав

Не було часу коли з ним гратися.Якщо старого фільтра,при їзді на бензині,вистачило тисяч на 100 км, а далі,минулому власнику, треба вже було міняти,а не мучити машину.То мені,при їзді на газі,надіюсь туди лізти більше не доведеться.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0